Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@11:51:49 GMT

پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو در تهران

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۵۹۳

پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو در تهران

مو یکی از مهمترین اجزا در زیبایی انسان است. با این حال برخی افراد به دلایل مختلفی دچار ریزش مو شده و به مرور بخشی از موهای خود را از دست‌ می‌دهند... - اخبار بازار -

مو یکی از مهمترین اجزا در زیبایی انسان است. با این حال برخی افراد به دلایل مختلفی دچار ریزش مو شده و به مرور بخشی از موهای خود را از دست‌ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در آقایان بیشتر از خانم‌ها دیده می‌شود. ریزش و طاسی مو می‌تواند تاثیر بدی روی اعتماد به نفس افراد بگذارد.

کاشت موی طبیعی یک روش عالی برای درمان قسمت‌های طاس سر است. این عمل ساده بوده و هزینه بالایی نیز ندارد. اگر تصمیم به کاشت مو گرفته‌اید اولین قدم انتخاب یک کلینیک خوب و پزشک ماهر است؟

اما چطور باید بهترین و پیشرفته‌ترین کلینیک کاشت مو در تهران یا سایر شهرها را انتخاب کرد؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

یک کلینیک خوب با کادر حرفه‌ای باعث می‌شود قبل در حین عمل و بعد از عمل دوران راحتی را بگذرانید . به علاوه با کمک و پشتیبانی مناسب در گرفتن بهترین نتیجه همراه شما خواهند بود.

کاشت مو اگر در کلینیک معتبر انجام نشود می‌تواند عوارض چدی داششته باشد. در مقاله کاشت مو به روش Fit  کلنیک صدف می‌خوانیم : " مانند هر روش جراحی دیگر، انجام جراحی کاشت مو خطر عفونت خفیف و خونریزی را به همراه دارد. برخی از بیماران به دلیل ورم در ناحیه پیوند کمی درد را احساس می‌کنند، اما با مصرف دارو و کمپرس سرد توسط پزشک کاشت مو مدیریت شده و معمولاً به سرعت برطرف می‌شود.

برخی از بیماران ممکن است کمی التهاب یا عفونت در فولیکول مو در زمانی که موهای تازه شروع به رشد می‌کنند، مشاهده کنند، اغلب این عفونت ناشی از موهای رشد نکرده است. به جز ورم طبیعی و درد خفیف هیچ عوارض جانبی دیگری در این روش درمانی وجود ندارد و استرس و نگرانی"

داشتن مجوز وزارت بهداشت

اولین و مهمترین ویژگی که یک کلنیک خوب داشتن مجوز معتبر از وزارت بهداشت است. تمام کلینیک‌های زیبایی و درمانی وظیفه دارند تا مجوز خود را در جایی مناسب که همه مراجعه‌کنندگان بتوانند آن را ببینند نصب کنند. داشتن مجوز باعث می‌شود با اطمینان بیشتری عمل کاشت مو خود را انجام دهید زیرا وزارت بهداشت قوانین سختی را برای حمایت از بیماران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضع کرده است و کلینیک‌هایی که مجوز دارند موظف به رعایت تمام قوانین وضع شده هستند.

تجربه و تخصص بالا

تجربه بالا در زمینه کاشت مو و سایر خدمات زیبایی با داشتن کادری متخصص و پزشکانی حاذق قطعا تاثیر مستقیم روی نتیجه عمل خواهد داشت. پزشک و کادر درمان رکن اساسی یک کلینیک هستند.

امکانات و تجهیزات مدرن

بهترین مرکز کاشت مو قطعا باید بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی را نیز داشته باشد. ادعای بهترین بودن بدون داشتن امکانات مناسب و پیشرفته بی پایه و اساس است.

منظور ما ظاهر مدرن و شیک کلینیک نیست. قطعا این مورد نیز برای راحتی مراجعه‌کنندگان مهم است اما در این بخش درباره تجهیزات پزشکی مانند تخت مناسب، سیستم تهویه مطبوع و ... صحبت می‌کنیم.

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی از مراجعه‌کننده در حین عمل و حتی ماه‌ها بعد از عمل بسیار مهم است. بخصوص بعد از عمل که ممکن است شرایطی پیش آید و فرد سوالات بسیاری داشته باشد. بعد از کاشت فرد باید بتواند به صورت 24 ساعته با مشاور کاشت خود در تماس باشد و هر مشکل یا سوالی که دارد مطرح کند.

کادر خدماتی مناسب

نه تنها کادر درمان و پزشکان بلکه پرسنل اداری و خدماتی یک کلینیک معتبر باید از افرادی مجرب تشکیل شده باشد. رعایت ادب و حفظ احترام به مراجعه کننده، کمک و راهنمایی درست به بیماران، داشتن صبر و حوصله و نظم و سازمان‌دهی مناسب از مهمترین ویژگی‌های پرسنل اداری و کادر خدماتی است.

اگر در کلینیکی از پرسنل رفتار بدی دیدید باید به اینکه پزشک یا پشتیبان نیز رفتار نامناسبی داشته باشند یا پشتیبانی خوبی نداشته باشد شک کنید.

تضمین خدمات

هر پزشک و کلینیکی که به کار، تخصص و تجربه خود ایمان داشته باشد و تلاش کند تا تمام مراحل قبل از کاشت مو به درستی پیش رود تا حین عمل و بعد از آن مشکلی پیش نگرانی بابت ارائه تضمین نخواهد داشت.

قطعا در همه عمل‌ها و حتی عمل‌های زیبایی احتمال کمی برا عدم موفقیت وجود دارد ولی کلینیکی که به تخصص و سوابق کاری خود مطمئن بوده و تمام مراحل و آزمایشات را درست پیش برده نگرانی بابت نتیجه نخواهد داشت. به همین دلیل بهترین کلینیک های کاشت مو همیشه با ارائه ضمانت نامه به بیماران خود اطمینان می‌دهند که نتیجه خوبی خواهند گرفت.

ارائه بیمه نامه برای خدمات زیبایی

برخی از کلینیک‌ها برای کاشت مو بیمه نامه ارائه می‌دهند. عمل‌های زیبایی شامل بیمه نمی‌شوند ولی برای نتیجه عمل و بعد از عمل ارائه بیمه نامه این اطمینان را به فرد می‌دهد حتی اگر با احتمال کمی نیز عمل کاشت مو موفقیت آمیز نبود مبلغ پرداختی بازگردانده می‌شود و در صورت بروز عوارض شدید کلینیک به فرد برای بهبود کمک خواهد کرد. در کلینیک صدف  بیمه نامه از بیمه ایران که بسیار معتبر است صادر می‌شود.

قیمت کاشت مو در بهترین کلینیک‌های کاشت مو در تهران چقدر است؟

هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال روش کاشت مویی که انتخاب شده، تعداد گرافت‌هایی که نیاز است کاشت شود، کلینیک انتخابی، مراقبت‌های قبل و بعد از عمل و ... همگی در قیمت کاشت مو تاثیرگذارند. فقط باید توجه کنید به خاطر قیمت بسیار پایین کاشت مو یک کلینیک را انتخاب نکنید.

کمترین هزینه کاشت مو چقدر است؟

در بخشی از مقاله کمترین هزینه کاشت مو  کلینیک صدف می‌خوانیم: " هزینه کاشت مو در تهران با توجه به کلینیک و پزشک متخصصی که انتخاب می‌کنید و روشی که برای انجام این عمل برای شما مناسب است تعیین می‌شود. این هزینه طبق تعرفه وزارت بهداشت، با توجه به تعداد گرافت‌هایی که کاشت می‌شود، قیمت تعیین می‌شود. در ایران به طور کلی می‌توان گفت که این هزینه بین پنج تا ده میلیون تومان و گاهی بیشتر از آن متغیر است و از سایر کشورها به مراتب پایین‌تر می‌باشد."

کلینیک صدف بهترین مرکز کاشت مو در تهران

کلینیک صدف از سال 1389 در زمینه پوست، مو و زیبایی شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است.
رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف کلینیک صدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاشت مو در تهران هزینه کاشت مو وزارت بهداشت ترین کلینیک بعد از عمل بیمه نامه یک کلینیک کلینیک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس

حمیدرضا غفاری،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه نمونه این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: کاشت این نهال‌ها با همکاری شرکت گل نان پوراتوس در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع انجام شده است.

مسعود دهقان کارشناس مسئول مزرعه نمونه کشاورزی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار آنا بیان کرد: مزرعه نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس دارای ۲۱ هکتار باغات و مزارع انار، گل محمدی، پسته، زعفران، انگور و عناب است. مجتمع پرورش گوسفند، شتر و شترمرغ و گلخانه‌های سرپوشیده از دیگر امکانات این مزرعه بوده که در صورت تقاضای همشهریان برای همکاری واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس
  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • اقدامات غلط شهرداری برای از بین بردن سفید بالک‌ها؛ از آبشویی تا نصب کارت‌های زرد روی درختان
  • رئیسی: در صنایع پیشرفته نظامی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • استفاده از هنر قدیمی ژاپنی برای طراحی مواد پیشرفته نانویی
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • نمایش تسلیحات پیشرفته ارتش ایران در مراسم رژه (عکس)