Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:13:37 GMT

هشدار به گریزمان: باید به مسی احترام بگذاری

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۷۳۰

هشدار به گریزمان: باید به مسی احترام بگذاری

هجوم هواداران لیونل مسی به اتوموبیل آنتوان گریزمان و درخواست از او برای بیشتر احترام گذاشتن به اسطوره آرژانتینی باشگاه خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال 2019 زمانی که اعلام شد بارسلونا قصد دارد در اقدامی ضربتی آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید را به نوکمپ منتقل کند شور و شوق عجیبی در میان هواداران بارسا ایجاد شد و همه امیدوار بودند شاهد درخشش بیشتر تیم شان با حضور گریزمان در کنار مسی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از تابستان 2019 تا امروز انتقال گریزمان هرگز نتوانسته امیدها و انتظارات آن روزهای هواداران بلوگرانا را برآورده کند.

 

بخش زیادی از کارشناسان و رسانه‌های هواداران گریزمان علت اصلی مشکلات او در بارسا را لیونل مسی می‌دانند و نزدیکان گریزمان حتی صحبتهای تندی درباره اسطوره آرژانتینی بارسا مطرح کرده اند. به همین دلیل می‌شود تصور کرد که هواداران سرسخت مسی از گریزمان و اطرافیانش دل خوشی نداشته باشند.

 

کمین هواداران مسی برای گریزمان در مقابل خروجی اسپورت‌سیتی

 

اما اینکه هواداران مسی در شهر بارسلون جلوی اتوموبیل گریزمان را گرفته، او را متوقف کرده و خواهان احترام گذاشتن بیشتر او به مسی باشند اتفاقی بود که اخیراً افتاد و سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

ماجرای اخیر از آنجا شروع شد که دایی گریزمان امانوئل لوپز در گفتگو با تلویزیونی اسپانیایی گفت: " آنتوان حدس می زد که در شش ماه اول در بارسا موفق نباشد ولی من انتظار نداشتم عدم موفقیتش یک سال طول بکشد. واقعیت این است که مسی در بارسا خیلی تلاش نمی کند و تمرینات تیم طوری طراحی شده که به چند نفر خوش بگذرد. این البته برای کسی که دلش نمی خواهد خیلی زحمت بکشد طبیعی است".

 

این صحبتها خشم هواداران مسی را به دنبال داشت. عده‌ای از آنها که در شهر بارسلون زندگی می کنند خود را به مقابل مجموعه تمرینی باشگاه رسانده و منتظر خروج آنتوان گریزمان شدند. زمانی که گریزمان سوار بر اتوموبیل خود در حال ترک مجموعه بود این هواداران مسی راه را بر او بسته و از گریزمان با حالتی هشدارآمیز خواهان احترام بیشتر به لئو مسی شدند.

 

 

 

در اینکه گریزمان در بارسلونا دوران پرفشاری را تحمل می‌کند و خود را به شدت تحت تنش احساس می‌کند شکی نیست. این حرکت اخیر هواداران مسی در شرایط فعلی می‌تواند کار را برای ستاره فرانسوی سخت‌تر کند.

 

چند هفته پیش بود که در جریان دیادار بارسا و رئال بتیس با اینکه بلوگرانا در نهایت با حساب 5-2 پیروز شد ولی وقتی گریزمان در جریان بازی یک پنالتی از دست داد در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که او تا مرز گریه کردن پیش رفته است. باید دید ستاره فرانسوی تا چه زمانی می‌تواند فشارهایی که در باشگاه کاتالان بر او وارد می‌شود را تحمل کند؟

 

 

گریزمان به خاطر از دست دادن یک پنالتی تا مرز گریه کردن پیش رفته بود

 

 

بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان هواداران مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | احترام به رقیب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | احترام به رقیب
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا