Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@01:35:22 GMT

خطر جدی برای پرسپولیس قبل از فینال آسیا

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۸۵۴

خطر جدی برای پرسپولیس قبل از فینال آسیا

رویداد۲۴ حضور چهار بازیکن ملی‌پوش کره‌ای در تیم اولسان هیوندای کره جنوبی نگرانی‌هایی را در خصوص حضور این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) ایجاد کرده است. از این جهت که تعدادی بازیکن در اردوی تیم ملی کره جنوبی در اتریش به کرونا مبتلا شدند، اما این نگرانی در قطر چگونه برطرف شده است؟

کیم دو هون، سرمربی اولسان هیوندای در خصوص حضور چهار بازیکن تیمش در اردوی کره جنوبی در اتریش مورد سوال قرار گرفت که یکی از آنهایی که تستش مثبت بوده، دروازه‌بان تیم اولسان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین چینی‌ها بیشتر از همه نگران تقابل با نماینده کره جنوبی هستند، که ممکن است تقابل بازیکنان هر کدام از تیم‌ها، کارکنان AFC و LOC، داوران و... آلودگی را میان دیگر افراد انتشار دهد، اما پاسخ سرمربی تیم اولسان، می‌تواند این نگرانی را برطرف کند.

سرمربی اولسان در این خصوص توضیح داد: "دروازه‌بان ما که در اردوی تیم ملی تست کرونای او مثبت شده، در اتریش مانده و هر گونه خروج او از اتریش و ورود احتمالی‌اش به قطر، بستگی به قوانین اتریش و قطر خواهد داشت. تست کرونای سه بازیکن ملی‌پوش دیگر ما منفی بوده و از اتریش به قطر رسیده‌اند، اما این سه بازیکن طبق قوانین قطر، در قرنطینه هستند و آنها کاملاً به قوانین احترام گذاشته و از آن پیروی می‌کنند."

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: با شرط برخی بازیکنان شأن و منافع باشگاه پرسپولیس به خطر می‌افتاد

سه بازیکن ملی پوش اولسان مشابه پروتکل‌های بسیاری از کشورها، با وجود تست منفی و به دلیل بازگشت از محیطی آلوده به ویروس (اردوی تیم ملی کره جنوبی در اتریش) باید قرنطینه 14 روزه که می‌تواند دوره پنهان ویروس باشد را بگذرانند و شامل قوانین استثنایی لیگ قهرمانان آسیا جهت خروج از قرنطینه پس از تست منفی نمی‌شوند. این سه بازیکن اولسان در طول مدت قرنطینه 14 روزه خود فقط در اتاق‌های جداگانه خود در هتل حضور دارند و هیچ ارتباطی با هم تیمی‌های خود و دیگر افراد نخواهند داشت.

طبق این پروتکل، چهارشنبه، دوم دسامبر قرنطینه این سه بازیکن به پایان می‌رسد و در صورت صعود اولسان از گروه ، این سه بازیکن از سوم دسامبر می‌توانند با تیم خود تمرینات را آغاز کنند تا در بازی احتمالی مرحله یک هشتم نهایی در روز 6 دسامبر در لیست بازی قرار بگیرند.

بر این اساس، همین شرایط و نگرانی می‌تواند برای پرسپولیس هم وجود داشته باشد. اگر تا قبل از ورود به قطر برای فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 19 دسامبر (29 آذرماه) یکی از اعضای تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ داخلی یا فضای تمرینات خود، به ویروس کرونا آلوده شود، می‌تواند شرایط قرنطینه‌ای را برای ورود به دوحه، برای تمام تیم سخت کند. دقیقاً مشابه اتفاقی که برای بازیکنان ملی‌پوش اولسان هیوندای افتاده و با وجود تست منفی آنها، به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، این سه ملی‌پوش در بدو ورود به قطر، به قرنطینه 14 روزه در اتاق شخصی خود در هتل تیم منتقل شده‌اند.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا ویلموتس سه بازیکن اردوی تیم ملی کره جنوبی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن با غلبه بر حریف کره‌ای به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن میزبان دیدار برگشت مقابل اولسان کره جنوبی بود و این دیدار با توجه به پیروزی 3 بر 2 تیم ژاپنی و تساوی دو تیم در نتیجه کلی در نهایت به ضربات پنالتی رسید که در جریان این ضربات حساس، یوکوهاما در مجموع با پیروزی 5 بر 4 راهی دیدار فینال شد.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

شب گذشته تیم العین امارات با وجود شکست 2 بر یک مقابل الهلال با نتیجه کلی 5 بر 4 به عنوان پای غربی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شده بود.

دیدارهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2024 روز 22 اردیبهشت در ژاپن و 5 خرداد در امارات برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال