Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@17:13:55 GMT

بارش برل و باران در این ۲۰ استان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۹۲۵

بارش برل و باران در این ۲۰ استان

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین پلیس راه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج ـ تهران محدوده کردان و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محدوده‌های گرمدره و وردآورد، نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده شهر قدس نیز نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راه به بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی پرداخت و تصریح کرد: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، اصفهان، مرکزی و قم باران می‌بارد.

سرهنگ شرافتی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت خبر داد و گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش برف و باران و در آزادراه‌های تهران ـ شمال و قزوین ـ رشت بارش باران اعلام شده است.

۴۷۴۷

کد خبر 1457889

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز باز شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) که به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محور هراز باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان