Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: مراکز شماره گذاری در شهرهایی با وضعیت نارنجی، زرد و سفید کرونایی، تعطیل نبوده و فعال است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در سراسرکشور با توجه به وضعیت متفاوت کرونایی اظهار داشت: با ابلاغ ستاد ملی کرونا و با توجه به وضعیت قرمزکرونا، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در همه مراکز استان‌ها به مدت دو هفته تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمامی مراکز استان‌ها در وضعیت قرمز بوده و مراکز تعویض پلاک در آن‌ها تعطیل هستند، اما در شهر‌هایی که در وضعیت نارنجی، زرد و سفید قرار دارند مراکز شماره گذاری فعال هستند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص فعالیت مراکز شماره‌گذاری در استان تهران اعلام کرد: استان تهران در این موضوع به صورت یکپارچه دیده شده و با توجه به وضعیت قرمز، تمام مراکز تعویض پلاک در استان تهران به مدت دو هفته تعطیل است.

سرهنگ محمدی در خصوص وضعیت اعتبار وکالتنامه‌های خرید و فروش خودرو که در مدت این دو هفته منقضی می‌شوند گفت: پلیس پیگیر وکالتنامه‌های منقضی از مبادی ذی‌ربط است تا این وکالتنامه‌ها به مدت روز‌های تعطیل، تمدید شوند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس موافق خرید و فروش وکالتنامه‌ای خودرو به دلیل بروز مشکلات احتمالی نیست، خاطرنشان کرد: اگر خریدار و فروشنده به صورت وکالتی می‌خواهند خودرو را معامله کنند، به این نکته توجه داشته باشند که با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مراکز شماره‌گذاری در شهر‌های قرمز، اعتبار سه ماهه برای وکالتنامه‌ها قائل شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راهور ناجا تعویض پلاک شماره گذاری پلیس راهور مراکز تعویض پلاک مراکز شماره گذاری وکالتنامه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • بازار رسولی زاهدان به دلیل این وضعیت تعطیل شد | تصاویر
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی