Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارجونی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج گفت: در قالب مرحله سوم کمک مومنانه، هیأت‌های مذهبی در مجموع ۱۵ هزار بسته اقلام غذایی را تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، «یوسف ارجونی»، رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و اقدامات قشر مداحان و هیأت‌های مذهبی در این هفته اظهار کرد: همزمان با آغاز این هفته، روز گذشته جمعه ۳۰ آبان‌ماه مراسم قرائت دعای ندبه در سراسر کشور شامل ۳۲۰ کانون بسیج مداحان شهرستانی، ۳۲ کانون استانی و همچنین در ستاد مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حسینیه شهدای بسیج سازمان مرکزی، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور و قرائت دعای حاج مرتضی طاهری برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: در این مراسم که به صورت زنده از شبکه یک سیما نیز پخش شد، حجت‌الاسلام تویسرکانی در خصوص اهداف و ماموریت‌های بسیج و نقش این نهاد در پیروزی و تداوم انقلاب سخنرانی کرد و یاد ۹۲ هزار شهید بسیجی را نیز گرامی‌ داشت.

 

ارجونی با اشاره به اینکه در هفته بسیج، مرحله سوم کمک مومنانه انجام می‌شود، تصریح کرد: روز گذشته به صورت نمادین به همت ستاد مرکزی سازمان بسیج، ۵۰۰ بسته اقلام معیشتی همزمان با دعای ندبه بسته‌بندی شد تا به دست نیازمندان به خصوص مداحان نیازمند شناسایی شده برسد. همچنین در این هفته هیأت‌های مذهبی سراسر کشور بنا دارند در مجموع ۱۵ هزار بسته اقلام غذایی و بهداشتی را تهیه و میان نیازمندان توزیع کنند. روند کمک‌رسانی هیأت‌های مذهبی در مرحله سوم کمک مومنانه به نیازمندان تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

مداحان در هفته بسیج خون می‌دهند

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در این هفته با توجه به نیاز کشور، برنامه‌ریزی برای اهدای خون گسترده هیأتی‌ها و اقشار مختلف مردم است، گفت: در این زمینه کانون‌های بسیج مداحان در استان‌ها فعال شده‌اند و در طول هفته با فراخوان‌هایی میان مداحان و هیأت‌های مذهبی برای این امر برنامه‌ریزی می‌کنند و در ستاد مرکزی نیز بناست در هفته آتی که احتمالا روز سه‌شنبه خواهد بود با حضور مداحان و بسیجیان در حسینیه شهدای بسیج خون اهدا کنیم.

 

وی با بیان اینکه در هفته بسیج از خانواده شهدای مداح، پیرغلامان و پیشکسوتان این عرصه در سراسر کشور تجلیل خواهد شد، گفت: در طول این هفته، جلساتی را برای تجلیل از این افراد در استان‌ها ترتیب خواهیم داد و بر سر مزار شهدا نیز حضور خواهیم یافت تا با غبارروبی مزار آنان، تجلیلی از این ایثارگران داشته باشیم.

 

ارجونی تصریح کرد: در هفته بسیج وبیناری با عنوان حماسه فاطمی براساس بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی حضرت زهرا (س) با حضور افراد شاخص استانی برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم در این عرصه نیز همفکری و تولید محتوا داشته باشیم.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور در پایان گفت: حمایت از تولیدات استانی مانند سرود و مدح‌های حماسی متناسب با هفته بسیج بخش دیگری از برنامه‌های ما در این هفته خواهد بود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته بسیج سازمان بسیج مداحان مداحان هیأت های مذهبی هفته بسیج بسیج مداحان سازمان بسیج بسته اقلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس