Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سیدعلی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: برابر مصوبه ستاد ملی کرونا از امروز اول آذرماه تا اطلاع ثانوی مراکز شماره گذاری خودرو در شهر‌های قرمز استان تعطیل است.

براساس شاخص‌های وزارت بهداشت که هر دوشنبه اعلام می‌شود ۶ شهرستان استان مرکزی شامل اراک، ساوه، دلیجان، شازند، خمین و کمیجان در وضعیت قرمز قرار دارند و مراکز شماره گذاری در این شهر‌ها تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس ۶ شهرستان دیگر استان مرکزی شامل محلات، خنداب، تفرش، زرندیه، آشتیان و فراهان در وضعیت نارنجی قرار دارند، بنابراین کل شهر‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز و نارنجی هستند و شهری با وضعیت زرد و سفید در این استان نداریم.

طبق مصوبه کشوری و استانی ستاد مقابله با کرونا طرح جامع مدیریت هوشمند تردد از امروز آذرماه به مدت ۲ هفته در شهر‌های قرمز و نارنجی اجرا میشود.

طبق تصمیمات اتخاذ شده این ستاد در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته کاملا تعطیل خواهند شد ویک سوم کارکنان دولت در محل کار حاضر خواهند شد.

در شهر‌های قرمز ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌ها کاملا ممنوع است در غیراین صورت یک میلیون تومان جریمه برای خودرو لحاظ می‌شود، همچنین تردد خودرو‌های شخصی در این شهر‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نیز ممکن نخواهد بود و در صورت تررد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می‌شود.

دراین مدت دو هفته تردد پلاک‌های غیر بومی به غیر از ایران ۴۷ و ایران ۵۷ به استان مرکزی ممنوع است و افراد ساکن در استان که پلاکشان غیربومی است می‌توانند با در اختیار داشتن کارت بیمه خودرو که نشان از سکونت در استان است تردد داشته باشند.

همچنین برای تردد پرسنل کارخانجات در شیفت شب، تردد کادر درمان و ... کارفرما باید لیست را به فرمانداری ارسال کنند و پس از تایید فرمانداری لیست در اختیار پلیس قرار داده شود.

در شهر‌های دارای وضعیت قرمز، تمامی مساجد، نماز‌های جمعه، مراسم‌های مذهبی و آیینی مدارس و دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه به مدت دو هفته کاملا تعطیل خواهد بود.

در شهر‌های نارنجی هم ادارات با یک دوم ظرفیت کارمندان خود فعال خواهند بود، مدارس، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه و آموزشگاه‌های خصوصی تعطیل خواهند بود و ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به این شهر‌ها نیز ممنوع است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور اراک مراکز پلاک خودرو شهر های قرمز استان مرکزی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران