Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای دستورالعمل صادره از پلیس راهور کشور از امروز فعالیت تمامی مراکز تعویض پلاک درشهرهای با وضعیت قرمز تعطیل است.

وی افزود: این اقدام در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و مراجعان به این مرکز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی یادآور شد: تا اطلاع ثانوی هیچگونه خدماتی در مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک شهرهای با وضعیت قرمز به مراجعان ارائه نمی‌شود لذا از متقاضیان درخواست می‌شود از مراجعه به مرکز تعویض پلاک در این شهرها خودداری کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۹ مرکز تعویض پلاک در استان خراسان جنوبی گفت: دفاتر خدمات تعویض پلاک در همه شهرستان‌های استان فعال بوده به جز شهرستان‌های درمیان و خوسف که هنوز دفتر تعویض پلاک ندارد.

عباسی همچنین از تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی در استان خبر داد و گفت: این فعالیت نیز براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل است.

بر اساس اعلام و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از امروز یکم آذرماه جاری محدودیت جدید در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اعمال شده است.

ورود و خروج از شهرهای قرمز با محدودیت همراه است و تردد در این شهرها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان‌های قرمز کرونایی به مدت ۲ هفته مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ تعطیل می شوند و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین در شهرستان‌های نارنجی مشاغل سطح ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود و ۵۰ درصد کارمندان ادارات در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل سطح چهار تعطیل می‌شوند و دو سوم کارکنان ادارات به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

به گزارش ایرنا با توجه به رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های استان خراسان جنوبی که دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روز - جمعه ۳۰ آبان - در اختیار رسانه‌ها قرار داد، شهرستان‌های بیرجند، بشرویه، سرایان، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) هستند.

همچنین شهرستان‌های خوسف، درمیان، زیرکوه و سربیشه در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند و هیچ یک از ۱۱ شهرستان این استان در وضعیت زرد (خطر متوسط) نیستند.
 

برچسب‌ها کرونا ستاد ملی پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ستاد ملی پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی کرونا ستاد ملی پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اخبار کنکور تعویض پلاک خراسان جنوبی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند. 

محمدعلی کاوسی امروز، ۵ اردیبهشت در پی بارندگی های اخیز استان، اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند. 

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد. 
کاوسی بیان داشت: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند. 

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست