Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز ‌(شنبه، اول آذرماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، ته‌مانده برج تقطیر پالایش نفت کرمانشاه و گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام است و گاز مایع پتروشیمی بوشهر در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز چهارشنبه (28 آبان‌ماه) کالاهای اکستراکت سنگین شرکت نفت ایرانول، آیزوفید و حلال 402 پالایش نفت تبریز، حلال 400، حلال 402 و حلال 410 پالایش نفت اصفهان، حلال 402 پالایش نفت تهران، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، پنتان پتروشیمی تبریز، پنتان پلاس پتروشیمی پارس، میعانات گازی پالایش گاز خانگیران و نفتای سنگین عمده پالایش نفت تهران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز بیش از 10.529 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 652 میلیارد و 716 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش بلوم و تختال

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه ۲۴۲ هزار و ۹۴۱ تن شمش بلوم، ۷۰ هزار تن تختال، ۳ هزار تن ورق سرد و ۴۰ تن مس کاتد است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Irc

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی