Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:25:44 GMT

دانش آموخته دانشگاه الزهرا به جمع قضات پیوست

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۷۶۹۴

دانش آموخته دانشگاه الزهرا به جمع قضات پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه الزهرا، پس از موافقت و تنفیذ حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه نسبت به الحاق نام دانشگاه الزهرا به گروه‌های مشمول جذب اختصاصی قضات، موضوع آیین‌نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات، زینب بابایی، دانش‌آموخته رشته حقوق دانشگاه الزهرا، پس از انجام مراسم تحلیف، برای نخستین بار متصدی امر قضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از موافقت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با شرکت آزمایشی اولین دوره از دانش‌آموختگان رشته حقوق دانشگاه الزهرا و احراز شایستگی علمی و عمومی «زینب بابایی»، حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه، با الحاق نام دانشگاه الزهرا به گروه‌های مشمول جذب اختصاصی قضات موافقت کرد.

کد خبر 5076673 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا قوه قضاییه قضات دادگاه دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا آموزش مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پایان نامه آزمون دکتری تخصصی دانشجویان سازمان سنجش آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه ها پذیرش دانشجو مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه مراغه گفت: از مهرماه سال جاری اولین دوره دانشجویان دکتری شیمی آلی در این دانشگاه پذیرش خواهند شد.

دکتر مهدی اسرافیلی افزود: راه اندازی دکتری شیمی یکی از دغدغه‌های اصلی این دانشگاه در سال‌های اخیر بوده و با توجه به ظرفیت بالای اعضای هیات علمی گروه شیمی تحقق این امر می‌تواند ضامن توسعه برنامه راهبردی دانشگاه و تربیت نیروی انسانی به منظور حل مشکلات منطقه باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این دانشگاه در ۶ رشته تحصیلی در مقطع دکتری دانشجو جذب می‌کند و در مجموع حدود ۱۰۰ دانشجوی دکتری در حال تحصیل می‌باشند.

وی از پیگیری جهت راه اندازی چندین رشته جدید خبر داد و گفت: دانشگاه مراغه دانشگاهی آینده دار و با ظرفیت بسیار بالاست و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه کمی و کیفی هر چه بیشتر این دانشگاه مخصوصا در حوزه آموزش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • ۴۴ هزار دانش‌آموخته فنی و حرفه‌ای جذب بازار کار شدند