Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نخستین دوره آموزش حقوق اطفال و نوجوانان برای معلمان شهر تهران با مدیریت حوزه زنان وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، نخستین دوره آموزش حقوق اطفال و نوجوانان به معلمان با تلاش و همت حوزه زنان آموزش‌وپرورش با همکاری قوه قضائیه و به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم فرحناز مینایی پور مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان بابیان جزئیات بیشتر این دوره آموزشی اظهار کرد: در ادامه آموزش حقوق به دختران دانش‌آموز در سال‌های گذشته و در راستای اجرایی نمودن لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان، حوزه زنان آموزش‌وپرورش اقدام به همکاری با قوه قضائیه در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تربیت مدرس و مربی نموده است.
وی ادامه داد: اولین مرحله این همکاری با برگزاری کارگاه آموزشی ویژه معلمان شهر تهران به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران با عنوان حقوق اطفال و نوجوانان با تأکید بر پیشگیری از بزه‌کاری انجام‌شده است.
مشاور امور زنان وزیر آموزش‌وپرورش تأکید کرد: بعد از ابلاغ لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان از طرف دولت حوزه زنان آموزش‌وپرورش با همکاری قوه قضائیه اقدام به برنامه‌ریزی برای آموزش حقوق به زنان و معلمان فرهنگی نموده است.
وی گفت: با توجه به شرایط و اتفاقات ناگوار درگذشته که براثر عدم آگاهی دانش آموزان و اولیاء آنان از قوانین و لوایح حمایتی موجود رقم خورده است، حوزه زنان آموزش‌وپرورش را بر آن داشته تا با جدیت بیشتر و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ادامه این کارگاه اقدام به آموزش کلیه معلمان کشور از طریق فضای مجازی و سامانه lms در قالب دوره‌های آموزشی ضمن خدمت بپردازد.
در ادامه این دوره هادی مدیرکل تدوین لوایح و امور مجلس قوه قضائیه گفت: در این لایحه برای دستگاه‌های مختلف وظایفی تهیه‌شده است که در قسمت وظایف آموزش‌وپرورش آمده است، این دستگاه موظف است تا زمینه‌های آموزش برای معلمان، مدیران و کلیه کادر اداری را در خصوص آموزش حقوق کودکان و نوجوانان فراهم نماید.
وی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش اولین دستگاهی است که اقدام به انجام این وظیفه مهم نموده است.
شایان‌ذکر است، این دوره با حضور لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش‌وپرورش، فولادوند مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران، هادی مدیرکل تدوین لوایح و امور مجلس قوه قضائیه، بارانی معاون پیشگیری سازمان تعزیرات و کاظمی مدیرکل بهبود روش معاونت راهبردی قوه قضائیه به مدت 3 روز در آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزار شد.
امید است که بتوانیم با برگزاری این دست از کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی منجر به آگاهی تمامی دانش آموزان و اولیاء آنان به قوانین و لوایح حمایتی موجود در خصوص خود شده و گامی مؤثر در راستای اتمام و یا به حداقل رساندن اتفاقات ناگوار در جامعه باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرا نخستین حوزه زنان آموزش وپرورش آموزش وپرورش شهر تهران حقوق اطفال و نوجوانان قوه قضائیه آموزش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 همزمان با اجرای دوباره مدل گشت ارشاد برای برخورد با زنان بی‌حجاب و شکل گیری موجی از انتقادات نسبت به تبعات احتمالی اجرای این طرح، جمعی از زنان با شعارهای مقابله با بی‌حجابی و امر به معروف، در برخی خیابان‌های پایتخت راهپیمایی کردند. تصاویر این تجمع را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی