Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس، در این بیانیه آمده است:کار بسیج امروز از هر زمان دیگر دشوارتر و حساس تر است، چرا که امروز بسیج هم باید برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن در میدان مبارزه باشد، هم برای مبارزه با فقر در کنار محرومین بیش از گذشته باشد، هم در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده انقلاب باید در کنار ملت و دولت باشد، هم در مقابله با حفظ و تامین سلامت در کنار کادر درمان و سلامت کشور باشد و هزاران ماموریت دیگر که همه اینها نمی‌تواند به سرانجام برسد جز با اخلاص و ایثار ذوب شده در بسیجیان جان بر کف که اگر غیر از این باشد نمی‌تواند در اجرای ماموریت‌ها موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج مدرسه عشق است، بسیج یعنی ایثار، شجاعت و هزاران معنا و مفهوم زیبای دیگر ،واگر این زیبایی در بسیج نبود هرگز آن پیر جماران نمی فرمودند: کاش من هم یک بسیجی بودم ،این بیانی است از یک عقل متفکر و انسانی خداجو که درعین شجاعت و توکل واژه بسیج را در رگ های مادی ومعنوی اجتماع نهادینه کرد، بسیج در شهرت معنا، تجمع گروهی را می فهماند که آنچه از تعلیمات وآموزه‌های دینی و عقیدتی آنان در طول دوران حکومت اسلامی به عقولشان رسید با تعبد و ولایت پذیری به قلوبشان نفوذ کرد و روحشان باوری عمیق یافت، باوری که اگر راهنمایی چون ولایت فقیه پشتیبان آن باشد قلوب کفار و دشمنان را با هیمنه وعظمت روحی خویش به رعب و وحشت وا می دارد.

کار بسیج امروز از هر زمان دیگر دشوار تر و حساس تر است، چرا که امروز بسیج هم باید برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن در میدان مبارزه باشد، هم برای مبارزه با فقر در کنار محرومین بیش از گذشته باشد، هم در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده انقلاب باید در کنار ملت و دولت باشد، هم در مقابله با حفظ و تامین سلامت در کنار کادر درمان و سلامت کشور باشد و هزاران ماموریت دیگر که همه اینها نمی‌تواند به سرانجام برسد جز با اخلاص و ایثار ذوب شده در بسیجیان جان بر کف که اگر غیر از این باشد نمی‌تواند در اجرای ماموریت‌ها موفق عمل کند.

امروز ما به‌عنوان اصحاب آگاه بسیج رسانه استان فارس مفتخریم اعلام کنیم که با سلاح اخلاص، تعهد و پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسالت سنگین انعکاس صحیح اخبار به منظور تنویر افکار عمومی گوش به فرمان رهبری ‌عظیم‌الشان انقلاب بوده و تا پای جان بر عهد خود استواریم و خود را متعهد به این می‌دانیم که نهضت ابا عبد الله الحسین(ع) را به اوج شکوفایی خود می‌رسانیم و صد البته در این مسیر زبان و نگاه و تفکر مخلصانه و روشنی بخش مقام عظمای ولایت را صراط روشن خود قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج رسانه سپاه فجر فارس اصحاب رسانه بیانیه هم در مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به صنایع‌دستی و گردشگری، نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای گردشگری و صنایع‌دستی، رونق اقتصادی کشور و خانوار است و لازم است تا همواره به این دو حوزه توجه شود.

امام‌جمعه گرمسار افزود: یکی از سفارش‌های دین مبین اسلام، سفارش به گردشگری است که موجب الهام بخشی روح و شناخت بیشتر خالق هستی می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی بابیان اینکه در زندگی‌های پرمشغله امروزی، گردشگری موجب حال خوب خانوار می‌شود، گفت: توجه به حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری چندمنظوره است.

او افزود: گردشگری صنعتی پردرآمد و پاک است و باید توجه داشت تا ذائقه غربی آن را خدشه‌دار نکند.

امام‌جمعه گرمسار گفت: صنایع‌دستی نیز ازجمله مشاغل با سرمایه کم است که موجب درآمدزایی و رونق اقتصادی خانوار می‌شود و در استان سمنان به‌ویژه شهرستان گرمسار، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حامی خوب برای هنرمندان این قشر بوده است.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی افزود: صنایع‌دستی ضمن اینکه موجب آرامش روان انسان می‌شود، با کارکردهای اقتصادی‌اش، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

۴۶ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888963

دیگر خبرها

  • درخواست آیت‌الله اعرافی از جهان اسلام برای مقابله با اسرائیل
  • مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • غزه مهمترین مساله امروز جهان اسلام است
  • رونق اقتصادی در گرو توجه به تولید اشتغال
  • دولت شرایط ورود مردم به عرصه جهش تولید را فراهم کند
  • توجه به صنایع‌دستی و گردشگری، نیاز امروز جامعه است
  • مقابله با زمین خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد