Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، «اکبر مختاری» اظهار داشت: این مددسرا در شب های عادی میزبان ۳۸۰ نفر است ولی با توجه به کاهش دما در شبهای گذشته، ۵۵۰ نفر در این مددسرا پذیرش شده اند که نشان دهنده افزایش ۴۴ درصدی میزان پذیرش است‪.‬

به گفته وی، تمام شیوه نامه های بهداشتی برای قطع زنجیره کرونا  همچون ماه‌های گذشته در این مرکز رعایت و مددجویان پیش از پذیرش با اسکن‌های حرارتی تب سنجی می شوند‪.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در مقابله با شیوع کرونا در این مرکز گفت: غربالگری مددجویان و توزیع ماسک و دستکش بین آنها پیش از ورود به گرمخانه و نصب مواد ضدعفونی کننده در فواصل مناسب خوابگاه به منظور استفاده  مددجویان از جمله این اقدامات است‪.‬

مختاری افزود: زمان پذیرش این مرکز از ساعت ۱۸ تا ۳ بامداد است و هر مددجو تا هر زمان که بخواهد می تواند در مددسرا بماند‪.‬

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد کارتن خواب، مراتب را به ۱۳۷ اطلاع دهند تا با حضور مددکاران شهرداری تهران نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه ها اقدام شود‪.

منطقه ۱۵ شهرداری تهران در جنوب شرقی شهر تهران قرار دارد؛ مهم‌ترین بخش آن شهرک‌های مشیریه، افسریه، بروجردی، سیزده آبان و بزرگراهای بسیج، بعثت، امام علی، آزادگان و خاوران است.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری منطقه پانزده تهران ساماندهی معتادان متجاهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران ساماندهی معتادان متجاهر شهر تهران ساماندهی معتادان متجاهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی ورود زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافری به مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: بیش از یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۸۲۶  زائر و مسافر از  ۱۵اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ از طریق ۹۲ هزار و ۵۰۲ اتوبوس وارد شهر مشهد شده اند.

سید مهدی امامی میبدی افزود: این در حالی است که طبق آمار از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ نیز یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۱۸۰ نفر از طریق ۸۴ هزار و ۴۹۴ دستگاه اتوبوس وارد شهر مشهد شده بودند.

وی گفت: مقایسه این دوآمارنشان دهنده آن است که آمار جابجایی مسافر در نوروز ۱۴۰۳ از طریق پایانه‌های مسافری شهرداری در مقایسه با سال ۱۴۰۲ بیش از ۵ درصد افزایش دارد.

دیگر خبرها

  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی
  • امسال ۹ هزار تخت بیمارستانی اضافه می‌شود/ افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • افزایش ۳۰ درصدی حیوان‌گزیدگی در استان خوزستان
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران/ شناسایی ۲۶۴ کلنی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت
  • وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران
  • افزایش ۵ درصدی ورود زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافری به مشهد