Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری گفت: حمل مرغ زنده از سطح شهرستان چه مربوط به شرکت‌های چند منظوره و چه شرکت تعاونی بدون اختصاص سهمیه شهرستانی و داشتن مجوز از دامپزشکی ممنوع است.

«ابراهیم انصاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان صومعه‌سرا به عنوان قطب تولید مرغ در سطح کشور است اما در روزهای اخیر موضوع کشتار و توزیع مرغ در سطح شهرستان به دلیل تصمیمات غیرکارشناسی و غیر فنی از سوی مسولان دست اندرکار به صورت دانسته یا ندانسته دچار چالش‌هایی شده که قطعا مسئولیت این اقدامات برعهده مسئولین تصمیم گیرنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا افزود: در راستای جلوگیری از هر گونه اقدام که موجب خلل در امر بازار و یا منجر به تعطیلی کشتارگاه این شهرستان شود، ضرورت دارد تا اقداماتی در مورد حفظ و رعایت حقوق عامه از اول آذر ماه انجام گیرد.

 

وی گفت: اداره جهاد کشاورزی شهرستان مکلف است لیست کلیه مرغدارانی که نسبت به دریافت نهاده دامی از سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی اقدام کرده‌اند را به صورت روزانه به اتحادیه تعاونی مرغداران شهرستان تحویل دهد.

 

انصاری تصریح کرد: کلیه مرغداران (اعم از تعاونی یا شرکت زنجیره‌ای و مستقل) در راستای دریافت مجوز حمل ابتدا می‌بایست به تعاونی مرغداران مراجعه و سهمیه تخصیصی و یا تعهد شده خود به نیاز روزانه شهرستان را اختصاص بدهند و تاییدیه مربوط به این امر را دریافت کنند.

 

دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا با اشاره به اینکه پس از تاییدیه تعاونی مرغداران، از ناحیه دامپزشکی شهرستان مجوز صدور حمل مرغ از مرغداری صادر می شود خاطرنشان کرد: در این مجوز که اعتبار آن ۴۸ساعت خواهد بود، میزان و محل کشتارگاه صراحتا مشخص خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: حمل مرغ زنده از سطح شهرستان چه مربوط به شرکت‌های چند منظوره و چه شرکت تعاونی بدون اختصاص سهمیه شهرستانی و داشتن مجوز از دامپزشکی ممنوع است.

 

انصاری با بیان اینکه کلیه مراجع انتظامی و نیز پلیس راه در مسیرهای مربوطه نسبت به بررسی موضوع مجوز، مقصد حمل و... اقدام خواهند کرد افزود: چنانچه شرایط موصوف وجود نداشته باشد، از حمل جلوگیری شده و بر حسب ضرورت نسبت به انتقال آن به کشتارگاه جهت اقدامات آتی اقدام خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا گفت: جهاد کشاورزی شهرستان مکلف است در خصوص علت اینکه نهاده دامی که تمام آن با ارز دولتی وارد شده است بررسی و پیگیری کند که چرا این نهاده در بازار آزاد و با قیمت چند برابری به فروش می رسد؟ یا عده‌ای خارج از سامانه و خارج از شبکه، دسترسی به نهاده دامی دارند که نهاده دولتی را به قیمت آزاد به فروش می‌رسانند یا اینکه با دریافت نهاده به جای جوجه‌ریزی نسبت به فروش آن در بازار می کنند؟ و یا ... که در این زمینه گزارش لازم را ظرف یک هفته برای پیگیری تهیه و به دادستانی ارسال کند.

 

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع و یقین با افرادی که درصدد اخلال در امر بازار چه از طریق اخلال در امر توزیع نهاده دامی یا سواستفاده از وضعیت موجود باشند با تشکیل پرونده اقدامات قضایی به عمل خواهد آمد.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعاونی مرغداران مرغ کشتارگاه نهاده دامی صومعه سرا حمل مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، وزارت آموزش و پرورش مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه دوره دوم را صادر کرده است.   محمود رضوانی‌کیا افزود: دبیرستان نمونه دولتی دخترانه گلبهار در سال تحصیلی آینده با ظرفیت هر سه رشته نظری «علوم انسانی، ریاضی فیزیک و علوم تجربی» از میان دانش آموزان مستعد و توانمند علمی دانش آموز می‌پذیرد.   وی ادامه داد: دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهرستان گلبهار در محل دبیرستان شبانه روزی الزهرا (س) فعالیت خود را آغاز می‌کند.   به گفته او، حضور دبیران برتر و مجرب، دارا بودن آزمایشگاه مجهز، قرائت‌خانه ویژه دانش آموزان برای اعتکاف علمی، شبانه روزی بودن و بهره‌مندی از تجهیزات مناسب خوابگاهی، قرارگرفتن مدرسه در مرکز شهر و انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ۲۴ ساعته، از دیگر امتیازات این مرکز آموزشی است.   رضوانی‌کیا با بیان اینکه دانش آموزان شهرستان‌های چناران، طرقبه، شاندیز و تبادکان نیز می‌توانند از این مجموعه آموزشی برخوردار شوند، افزود: استفاده دانش آموزان از سهمیه منطقه ۳ در کنکور سراسری از دیگر مزایای این دبیرستان است.   مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار تصریح کرد: تأسیس مدرسه نمونه دولتی دخترانه از مطالبات مردم شهرستان گلبهار بود که با پیگیری‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم شهرستان‌های گلبهار، چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و آموزش و پرورش به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال