Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین ورمقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان سنندج در چندین نوبت به صاحبان این باشگاه‌ها اعلام کرده که فعالیتشان را متوقف کنند اما بازرسان این اداره نمی‌توانند اقدام دیگری غیر از تذکر انجام دهند و اجرای آن نیازمند همکاری و حضور اماکن نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه این اداره به منظور حضور پلیس اماکن نتایج بازرسی را در قالب یک گزارش جمع بندی شده به این پلیس و ستاد استانی مبارزه با کرونا ارسال می‌کند یادآور شد: این باشگاه‌ها ماهانه از هشت تا ۱۲ میلیون تومان اجاره می‌پردازند و بدون فعالیت از عهده پرداخت اجاره بها بر نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان سنندج با بیان اینکه هیچ تسهیلاتی هم نمی‌تواند اجاره‌ها را جبران کند، افزود: کسانی هم که در سامانه ثبت نام کرده بودند یک دوره تسهیلات دریافت کردند که این تسهیلات برای ورزشکاران ۶ میلیون تومان و برای باشگاه‌داران تا ۱۶ میلیون تومان بوده که مسکّنی یک یا ۲ ماهه است.

ورمقانی با اشاره به اینکه سنندج به عنوان مرکز استان کردستان بیشترین باشگاه‌ را در استان دارد که در برخی از این باشگاه‌ها سه یا چهار مربی فعالیت می‌کند، گفت: رشته‌های رزمی، تنیس روی میز، بیلیارد، بسکتبال، هندبال، والیبال و فوتبال از جمله مدارس فوتبال دارای باشگاه‌های خصوصی هستند که تعطیل شده است.

در حال حاضر حدود ۶۰ هزار ورزشکار کردستانی در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی فعالیت دارند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۷۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ظهر جمعه، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۳هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳هزار و ۲۶۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که از این تعداد سه هزار و  ۴۴ نفر بستری و پنج هزار و ۷۵۶ نفر نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و در مجموع ۸۲۸ هزار و ۳۷۷ بیمار مبتلا به کرونا نیز تاکنون در کشور شناسایی شده است که از این تعداد ۵۸۹ هزار و ۲۵ نفر هم بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام محدودیت های کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام محدودیت های کرونا اخبار کنکور باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم

رئیس‌جمهور با اعلام شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران