Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش نویس تفاهم نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران به امضا رسیده و آماده دریافت تعداد افراد تحت پوشش هر استان و شهر از سوی وزارت ارشاد هستیم.

به گزارش ایمنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: پیش‌نویس تفاهم نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران در قالب طرح اقدام ملی را برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرستادیم و نظراتشان را هم اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آماده‌ایم تا وزارت ارشاد تعداد تحت پوشش در هر استان و شهر را اعلام کند و ما در حد بضاعتی که در تأمین زمین داریم مساعدت لازم را انجام می‌دهیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سقف تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی مسکن یکم افزایش می‌یابد، گفت: فعلاً تصمیم جدیدی در حوزه وزارت راه و شهرسازی اتخاذ نشده و اگر در حوزه بانکی تصمیمی بگیرند ما اطلاعی از آن نداریم.

بهمن سال ۱۳۹۸ از طرف وزارت راه و شهرسازی پیش نویسی به منظور ساخت مسکن برای اصحاب رسانه و فرهنگ به وزارت ارشاد فرستاده شد که هنوز تفاهم نامه وارد مرحله اجرا نشده است. روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن خبرنگاران حتمی است، گفت: این امر منوط بر این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 456723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خبرنگاران اصحاب رسانه مسکن مسکن ملی وزارت راه و شهرسازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق راه و شهرسازی ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش