Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۴۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸۱ نفر کرونایی قطعی و ۳۳ نفر در بخش مراقبت ‌های ویژه به سر می برند.

پرویز یزدان‌پناه ظهر روز شنبه یکم آذر ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: این تعداد بیماری کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان نسبت به دیروز ۳۰ نفر افزایاش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته سه فوت ناشی از کرونا در سطح استان داتشته ایم که هر سه مورد مربوط به شهرستان‌های گچساران و باشت بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: ۲۸۴ نومنه دریافت کرده ایم که ۵۷ درصد مثبت بوده اند و بیشترین موارد مربوط به شهرستان بویراحمد با ۵۸ درصد، گچساران با ۱۶ درصد، باشت با ۱۰ درصد و دنا نیز با ۱۰ درصد بوده است.

به گزارش ایسنا، یزدان‌پناه افزایش قیمت کالاهای پزشکی را نگران کننده عنوان و بیان کرد: این مساله مشکلاتی را در حوزه سلامت ایجاد می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۱۳روز نوروز ۴۴۴هزار و ۴۶۵وسیله نقلیه وارد این استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش در ورود را نشان می‌دهد.

«حمیدرضا پیمانجو» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا سوم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۳۹۹هزار و ۶۷۴ وسیله نقلیه از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و ۴۳۵ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۲۸۱ خودرو از این استان خارج شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۱۲۳ مرکز به دلیل تخلفات از آغاز طرح سلامت نوروزی/ بستری ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر در بیمارستان
  • ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی