Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام غیرحضوری دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت آغاز شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت ایران نحوه پذیرش دانشجویان ممتاز از سایر دانشگاه ‏ها در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از طریق آیین ‏نامه بدون آزمون استعداد‌های درخشان را اعلام کرد.

مطابق آیین ‏نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانشجویان ممتاز کارشناسی پیوسته ورودی مهرماه سال ۱۳۹۶ سایر دانشگاه‏‌های دولتی را جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد (بدون آزمون) سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مورد بررسی قرار می ‏دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان باید ثبت نام اولیه خود را از تاریخ یکم آذرماه لغایت ۱۵ آذرماه صرفاً به صورت غیر حضوری از طریق آدرس https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت پذیرش بدون آزمون دانشجو کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت