Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری گلستان گفت: همه صنوف مکلف به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و محدودیت‌های اعمال شده هستند در غیر این صورت دستگاه قضایی با متخلفان برخورد می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی هاشمیان ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: با توجه به آغاز محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونا در کشور، قوه قضائیه بخشنامه‌ای به تمام استان‌ها ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به روسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها و قضات استان ابلاغ کردیم که حضور مردم ضروری نیست و دفتر خدمات الکترونیک هم فقط به امور فوری و فوتی بپردازد.

هاشمیان ادامه داد: مراجعه‌های حضوری به تلفنی و پیامکی تبدیل شده تا از تجمع در دادسراها و دادگاه‌ها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: مردم نگران نباشند که اگر به دادگاه نروند حق‌شان ضایع می‌شود زیرا دستگاه قضایی کنار مردم و کادر پزشکی استان هستند تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در دو هفته نخست آذرماه افراد در محاکمی که از قبل وقت تعیین شده الزامی برای حضور ندارند.

بی‌توجهی گسترده اصناف به تعطیلات دو هفته‌ای در یزد‌/‌ اکثریت صنوف مشغول به فعالیتند + فیلمبسیج اصناف طرح "استاد شاگردی" را برای ایجاد اشتغال 300 هزار نفر در آذربایجان شرقی اجرا می‌کندنظارت بر اصناف و بازار کرمان تشدید می‌شود/تعطیلی 15 روزه واحدهای متخلف

هاشمیان افزود: تمام مصوبات ستاد ملی کرونا باید اجرا شود و صنوف مکلف به رعایت هستند و در غیر این صورت دستگاه قضایی برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای تجمع‌های و نشست‌های با بیش از حد تعیین شده پرونده قضایی تشکیل خواهد شد و از ادارات و مردم خواهش می‌کنیم در این بخش دقت داشته باشند.

انتهای پیام/588/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق

آیت الله سید کمال حسینی رئیس نمایندگی گلستان در جامعه المصطفی العالمیه گفت: موفقیت جمهوری اسلامی ایران هم در عملیات موشکی و هم در جلسه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی و متحدانش نشان دهنده هماهنگی واتحاد بین میدان ودیپلماسی در کشور است.

او افزود: این عملیات قدرت پوشالی و هالیوودی این رژیم را در هم شکست و ناتوانی آنها را آشکار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • هشدار رئیس سیا درباره شکست اوکراین تا پایان سال
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان