Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از راه‌اندازی نخستین ایستگاه روزانه آتش‌نشانی تهران در محدوده بازار خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا از افتتاح نخستین ایستگاه روزانه سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد و گفت: امروز (اول آذر 99) نخستین ایستگاه روزانه سازمان آتش‌نشانی تهران در ستاد پایگاه مدیریت بحران شهرداری منطقه 12 افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: نیروها و خودروهای آتش‌نشانی از ساعت هشت صبح تا 20 در این ایستگاه مستقر خواهند بود و پس از ساعت 20 به ایستگاه‌های خود مراجعت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از بازار تهران در محدوده و پوشش این ایستگاه قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به شلوغ بودن محدوده بازار ممکن است دسترسی نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه‌ها در زمان حوادث به محل حادثه در محدود بازار تهران کمی افزایش یابد البته نیروها در زمان وقوع حوادث در ساعات شامگاهی بسیار زود به محل حوادث می‌رسند اما روزها به دلیل تردد بسیار زیاد خودروها ممکن است زمان دسترسی کمی بالا رود و به همین منظور این ایستگاه راه‌اندازی شد.

ملکی بیان کرد: راه‌اندازی ایستگاه مذکور با کمک شهرداری تهران و به ویژه مدیریت ستاد بحران شهرداری تهران صورت گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

برقراری 555 هزار تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی تهران در نیمه نخست سالرونمایی از جدیدترین تجهیزات آتش‌نشانی تهران/ از پهپاد شناسایی محل آتش‌سوزی تا ربات مانیتور اطفاء + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار شهرداری تهران حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی بازار شهرداری تهران حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی تهران سازمان آتش نشانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی شهرداری در مورد این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.

او افزود: در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی رخ داد و بدلیل وجود مواد ضایعاتی، ظروف حاوی بنزین و حشره کش، همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل به وقوع پیوست.

سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

او علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

کد خبر 845264 برچسب‌ها آتش‌ نشانی شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران