Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسن ونگر از دردناک بودن جدایی از آرسنال و لزوم ایجاد تغییر در قوانین فیرپلی مالی اروپا گفت

آرسن ونگر، سرمربی اسبق آرسنال که این باشگاه را در بهار 2018 ترک کرد، فکر نمی کرد تنها چند ماه پس از جدایی، حس دل تنگی شدیدی داشته باشد. به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، آرسن ونگر در ستون اختصاصی خود در روزنامه ریپابلیک نوشت:

به زودی آرسنال را از نزدیک تماشا خواهم کرد نمی دانستم پس از جدایی از آرسنال، حتی تا چند ماه بعد از این اتفاق هم غم و درد ناشی از این مسئله همراهم می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جدایی از آرسنال برایم دردناک بود. امروز می توانم در کنار خانواده و عزیزانم باشم، وقت بیشتری بگذرانم و شهرها را ببینم. به زودی به استادیوم بازخواهم گشت تا آرسنال را تماشا کنم اما الان آمادگی آن را ندارم. آرسنال تیم من و داستان زندگی من است. وقتی آرسنال و منچستریونایتد با هم روبرو می شدند، رقابت بزرگی میان من و فرگوسن وجود داشت. به فرگوسن احترام می گذارم اما پس از بازنشستگی او، دیگر در ارتباط نبوده ایم. ما در زمین حرف هایمان را می زدیم. امروزه حدس زدن تیم قهرمان راحت است  فیرپلی مالی باید مورد بازنگری قرار گیرد. باشگاه هایی که حالا بر فوتبال اروپا سلطه دارند، به لطف مخارج قبل از این محدودیت ها همچنان در اوج هستند. جایگاه آن ها همیشه ثابت است و این باعث از بین رفتن رقابت می شود. امروز حدس زدن تیم برنده و قهرمان راحت است اما زیبایی فوتبال باید به غیرقابل پیش بینی بودن باشد. البته به سود رسیدن سرمایه گذاران جدید سخت است. به نظر من باید تحت تدابیر سخت گیرانه، راه برای سرمایه گذاری باز شود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروزه تاثیر رسانه از موشک و پهپاد بیشتر است
  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم
  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!