Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:56:43 GMT

سکانس‌هایی از فیلم صنوبرهای سوزان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۰۰۴۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «صنوبرهای سوزان» به نویسندگی و کارگردانی عباس شیخ بابایی محصول سال 1368 است. هفت خانواده در خانه‌ای قدیمی که به خراب آباد موسوم است زندگی فلاکت باری دارند. تنها لذت آن‌ها این است که هر شب با تلویزیون محمد، که پادوی تماشاخانه‌ای در لاله زار است، خود را سرگرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی تلویزیون به سرقت برده می‌شود. منصور، برادر محمد و حاج عمو، صاحب خانه، به مستأجرها بدگمان می‌شوند و همه اتاق‌های خانه‌های خراب آباد را جستجو می‌کنند، اما چیزی دستگیرشان نمی‌شود، تا این که روشن می‌شود دزد کسی جز صاحب تلویزیون نبوده‌ است. بیژن امکانیان، مرتضی احمدی، جمیله شیخی، عبدالرضا اکبری، بهزاد فراهانی، صدرالدین شجره، فریبا کوثری، رحمان باقریان، فریده سپاه‌منصور، غلامرضا طباطبایی، نسترن بوساک، آتش تقی پور، علی گلشن، عباداله کریمی، قاسم زارع، پریسا روشن، ندا گنجی، آرام آهنگر، درنا مدنی و اسماعیل فومنی در این فیلم مقابل دوربین حسین جعفریان بازی کردند. سیدمحمد میرزمانی موسیقی متن این فیلم را ساخت و صمد تواضعی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی سکانس طلایی سکانس برتر سینما فریده سپاه منصور آتش تقی پور فریبا کوثری بهزاد فراهانی عبدالرضا اکبری جمیله شیخی مرتضی احمدی بیژن امکانیان ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان گفت: از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

اسماعیلی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری بگماریم.

وی همچنین گفت: قرار شده شش خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال شود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این فضای جدید ما با تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود، کار اجرائی را آغاز می‌کنند، بحث آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی را در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را پیگیری می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت