Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی «D.Ph» و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی «D.Ph» و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمامی پذیرفته‌شدگان لازم است جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام باید به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

عدم ثبت‌نام هر یک از پذیرفته‌شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود.   اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می‌شود.

افرادی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان
دوره دکتری تخصصی و پژوهشی محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفتهشدگان با پرداخت شهریه (بین الملل
سابق و آزاد اسلامی) نمی‌شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

داوطلبان باید یک قطعه ۳×۴ عکس، شناسنامه (تمام صفحات)، کارت ملی، دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر نیز میبایست مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۹۹ باشد؛ ارائه کنند.

همچنین مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه، موافقتنامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی، حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی)، گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی)، مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...) ضروری است.


از تمامی پذیرفته‌شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی «D.Ph» و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمان‌های دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه‌های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) تعهد محضری اخذ می‌شود.

مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات تابعه و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی
و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحد‌های مربوطه خواهند سپرد.

مستخدمان رسمی سایر وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه‌های تحصیلی آن‌ها توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت شود، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

براساس آئیننامه‌ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون‌های ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

در رشته‌هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می‌شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ (اول)
خواهد بود (پذیرفته‌شدگان میبایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه کنند). ضمناً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدأ تعیین مینماید بگذراند.

کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفتهشدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ اسامی رتبه‌های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم دی ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت‌های آموزشی دانشگاه‌های مربوطه ارسال خواهد شد؛ لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه‌های برتر می‌توانند از نیمه دی ماه به بعد به واحد‌های فوق‌الذکر مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام دانشگاه پذیرفته شدگان دکتری تخصصی نشان دهنده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

کد خبر 6064091

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد