Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، پیشتر،دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفته که سه درصد از حق بیمه های صادره صنعت بیمه به شهرداری مشهد اختصاص می یابد، بدون در نظر گرفتن این موارد نمی توان به بهره وری در بیمه اندیشید.

"جمشید خاتمی" گفت: این عوارض در سال 82 که تجمیع عوارض شرکت های بیمه ای وجود نداشت توسط شهرداری مشهد برای صدور بیمه نامه های آتش سوزی وضع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هرساله بیمه نامه های دیگری به این مصوبه اضافه شد و درحال حاضرشامل تمامی بیمه نامه ها به غیر از بیمه نامه تکمیل درمان می شود.

رئیس شعبه شرکت بیمه سرمد دراستان خراسان رضوی با بیان اینکه شهرداری در سال 82 این موضوع را به 4 شرکت بیمه ای موجوداعلام کرد،گفت: قبل از اینکه این موضوع تبدیل به قانون شود به شرکت های بیمه ای اعلام شد که آیا مشکلی با وضع این عوارض دارند که از سوی شرکت ها پاسخی دریافت نشد.

خاتمی ادامه داد: این عوارض طبق روالی که مصوبات شورای شهرداردتبدیل به قانون شد و دیگر غیرقابل برگشت است.

وی، تاکید کرد: در سال تصویب این قانون، شرکت های بیمه ای خصوصی تاسیس نشده بودند و این قانون از سال 88 اجرایی شد که شرکت های بیمه ای به آن توجهی نکردند.

رئیس شعبه شرکت بیمه سرمد در استان خراسان رضوی تصریح کردکه شهرداری مشهد ازسال 92 از روی سالنامه آماری بیمه مرکزی، متوسط درآمد شرکت های بیمه ای را برآورد کرده و براساس همان  عدد،به شرکت های بیمه ای اعلام کرد که عوارض را پرداخت کنند.

خاتمی با بیان اینکه شرکت های بیمه ای تا سال 93 و زمان اجرایی شدن ارزش افزوده این عوارض را نادیده گرفتند، افزود:درسال 93 شرکت های بیمه ای با اشاره به عوارض سراسری که پرداخت می کنند به شهرداری اعلام کردند که عوارض را پرداخت نخواهند کرد.!

رئیس شعبه شرکت بیمه سرمد دراستان خراسان رضوی با اشاره به آخرین حکم دیوان دررابطه با این موضوع، گفت:  به دلیل اینکه این قانون مصوب شده باید اجرایی شود.

پربیننده ترین دریافت اسناد خزانه در ازای مطالبات فقط مخصوص شرکت‌های بیمه‌ای نیست برای شکل‌گیری بازار متشکل بیمه‌ای راه طولانی وجود دارد بیمه‌نامه تکمیل درمان انفرادی ریسک پایین‌تری از تکمیل درمان گروهی دارد اوضاع امروز شاخص‌های بانکی در بازار سرمایه چگونه بود؟ بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به پارسیان رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه صنعت بیمه بیمه سرمد شرکت های بیمه ای سهام عدالت شرکت های بیمه ای شهرداری مشهد شرکت بیمه بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر