Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان علی رغم حساسیت و اهمیت اطلاع رسانی از مصوبات ستاد کرونای استان و پاسخ به رسانه‌ها درباره جزئیات محدودیت‌های اعمال شده در استان کرمان، امروز خبرنگاران به ستاد کرونا دعوت نشدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و آغاز اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای در سطح کشور از صبح امروز، سوالات متفاوتی درباره تردد در بین شهرها و فعالیت برخی واحدها مطرح است که انتظار می‌رود با پاسخگویی مسوولان مربوطه این ابهامات رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای تشکیل ستاد مدیریت کرونا در استان کرمان حداقل خبرنگاران خبرگزاری‌ها هرچند با فراز و نشیب‌های مختلف، در جلسات حضور داشته‌اند؛ اما امروز که نیاز جدی برای پرسش سوالات از مسوولان درباره محدودیت‌های اعمال شده در استان وجود داشت، خبرنگاران به این نشست دعوت نشدند.

در پیگیری‌های مکرر از ابتدای امروز اعلام شد جلسه ستاد کرونا بدون حضور خبرنگاران است و بعد از آن نشستی برای خبرنگاران برگزار خواهد شد.

اکنون با گذشت حدود یک ساعت از اتمام جلسه ستاد، نه تنها نشست با خبرنگاران برگزار نشد، بلکه اخبار جلسه ستاد توسط دو خبرگزاری پوشش داده شده است.

سوال اینجاست اگر حضور خبرنگاران در جلسه ممنوع است، چرا باید صدا و سیما و یک خبرگزاری دیگر در جلسه باشند؟ فلسفه این سیاست یک بام و دو هوا چیست؟

البته این نخستین بار نیست که شاهد چنین برخوردهای غیرحرفه‌ای با رسانه در کرمان هستیم. در ماه‌های گذشته برای بیرون کردن خبرنگار ایسنا از جلسه ستاد کرونا حراست استانداری کرمان و نیروی انتظامی وارد عمل شد، در حالی همچنان خبرنگار دیگری در جلسه حضور داشت!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان کروناویروس ستاد کرونا جلسه ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده سه شنبه شب در نشست کارگروه جوانی جمعیت با تقدیر از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت در حرکت است و عملیات اخیر سپاه نیز اقتدار نظام اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقا بخشید.

استاندار بوشهر افزود: روز به روز اتفاقات جدیدی در منطقه و جهان رقم می‌خورد و برتری نظام اسلامی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا، بیشتر آشکار می‌شود.

محمدی زاده در ادامه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تصریح کرد: باید مسائل اساسی که منجر به افزایش و کاهش فرزند آوری و ازدواج و طلاق در شهرستان‌های مختلف می‌شود را احصا کنیم.

وی اضافه کرد: فرمانداران و ثبت احوال و امور بانوان استانداری بوشهر در این زمینه آمارگیری کنند و دانشگاه خلیج فارس نیز کار علمی و دانش بنیان در این عرصه از طریق پژوهش‌های دانشگاهی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان در بحث تسهیلات ازدواج و فرزند آوری باید به صد در صد تخصیص و پرداخت برسند، گفت: انتظار داریم که از محل منابع ملی و استانی، اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهند.

استاندار بوشهر خواستار اطلاع رسانی خدمات بیمه روستایی و عشایری برای زنان شد و ابراز داشت: زنان روستایی که از سال ۹۶، فرزند سوم خود را متولد کرده، از خدمات و مزایای صندوق عشایری و روستایی برخوردار می‌شوند که باید اطلاع رسانی گسترده و صحیح انجام شود.

وی افزود: در استان بوشهر هزاران نفر واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع رسانی مناسبی انجام شود تا مردم اقدام کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: کار فرهنگی در حوزه ازدواج و فرزند آوری در شهرستان‌های ده گانه انجام شود تا شاهد افزایش ازدواج و فرزند آوری و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

کد خبر 6080425

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد
  • اشغالگران تلاش دارند بیت‌حانون و شرق جبالیا را تخلیه کنند
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است