Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:17:45 GMT

تشکیل ۷۰ گروه جهادی مطالبه‌گری در کردستان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۱۷۵۵

تشکیل ۷۰ گروه جهادی مطالبه‌گری در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود الله مرادی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون فعالیت‌های گروه‌های جهادی و مطالبه گری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: بسیج پشتوانه انقلاب اسلامی است و بسیجیان با جهاد جان، مال، فکر و عقیده خویش عرصه را بر دشمنان نظام تنگ کرده‌اند.

وی افزود: بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و بهترین توصیفات در جملات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص بسیج بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: در همین حرکت‌های جهادی در دوران کرونایی می‌بینیم که بسیج پرچمدار مبارزه با این ویروس در کنار نهادهای متولی است.

الله مرادی تاکید کرد: بسیج مختص جنگ و جبهه نیست و در همه صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی پیش قراول است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم قدردان خون شهدای بسیجی باشیم که این عزت را برای ما فراهم کردند و در این راستا نیز از مسئولان بسیج هم استدعا داریم که به انسجام و کیفیت این مکتب ارزشی توجهی ویژه داشته باشند.

الله مرادی اظهار کرد: این لشکر مخلص را باید به علم روز مجهز کنیم چرا که در جایی که نیروهای انقلابی حضور دارند دشمنان و مزدوران آنها نمی‌توانند کاری پیش ببرند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اعلام می‌کند که همه فعالیت‌ها و حرکات این ستاد در کردستان بر اساس روش و مشی بسیج است.

الله مرادی گفت: خدمت به مردم رسالت بسیج است و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان افتخار می‌کند که در این مسیر گام برمی‌دارد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: حدود ۷۰ گروه سازماندهی کردیم در سطح استان که اهداف اصلی این گروه‌ها مطالبه گری منطقی بر اساس واقعیت‌های موجود در سطح استان است.

الله مرادی افزود: همه مسئولان باید پاسخگوی عملکردشان باشند و وظیفه هر مسئولی است که پاسخگو باشد و مسئولان و کارکنان باید بدانند که آنها را استخدام کرده‌اند که خدمتگزار مردم باشند.

وی اظهار داشت: گروه‌های جهادی تشکیل شده تلاش می‌کنند حرکتی مطالبه گری را در راستای رفع مشکلات جامعه پیش ببرند.

الله مرادی خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست مدیری در کردستان عزیز که قدمگاه هزاران شهید گلگون کفن است ارزش‌های انقلاب را کم رنگ کند.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه هم اجازه نمی‌دهیم که کسی از این گروه‌های جهادی برای منفعت شخصی استفاده کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی یک امر به معروف بزرگ است و آمران به معروف در استان در این خصوص وارد عمل شده‌اند و به مردم تذکرات لسانی را می‌دهند.

الله مرادی در ادامه سخنان خود افزود: بسیج محور تمام ارزش‌های انقلاب است و کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و شهدای این استان و خانواده‌های آنان در مظلومیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: جای تأسف است که مدیرکل بنیاد شهید استان برای رفع دغدغه خانواده شهدا و گلزارهای شهدای سطح استان احساس مسئولیت نمی‌کند لذا استاندار و مسئولان استانی در این خصوص باید پاسخگو باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نسبت به عملکرد ضعیف برخی مسئولان در نظارت بر قیمت‌ها انتقاد کرد و گفت: کردستان محور تولید گوشت کشور است و قابل قبول نیست قیمت گوشت در این استان با استان‌های مصرف کننده یکی باشد و بدون شک دست افراد فرصت طلب و سودجو در این بین است.

الله مرادی تصریح کرد: امروز در کردستان مشاهده می‌کنیم که مرفهین بیشتر از فقرا حمایت می‌شوند و این یک آسیب است.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه به عنوان گروه‌های جهادی مطالبه گر وارد عمل شوند و ما به طور ویژه از این گروه‌های مطالبه گر حمایت می‌کنیم.

کد خبر 5076977

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امر به معروف و نهي از منكر گروههای جهادی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد آمار کرونا بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران بوشهر امر به معروف و نهی از منکر کردستان گروه های جهادی الله مرادی مطالبه گری سخنان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد