Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پذیرش استعفای امیر اقتناعی از سوی شهردار مشهد، سید مهدی حسینی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری منصوب شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر اقتناعی مدیرکل سابق روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری در متن استعفای خود به شهردار آورده است از حسن اعتمادتان به اینجانب نهایت تشکر را دارم، چرا که حداقلی ترین دستاورد برای من آشنایی با مدیران باتجربه و بدنه خدوم شهردار بود و توفیق خدمت به مشهدی ها (اعم از زائر و مجاور) در این سنگر که الحق بسیار آموخته و بهره ها بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما تصدیق می فرمایید، بنده نیز طول این دوران از هیچ کوششی به حد وضع در راستای تحقق وعده های جریان اصلاح طلبی و پیشبرد برنامه های جنابتان و درنهایت بهبود نمانام مشهد کوتاهی نکرده ام.

اکنون در پی چهاردهمین ماه از حضور در این جایگاه به دلیل مشکلات ناشی از«گرانباری نقش» که فشار زیادی را برای تعادل بخشی میان نقش های اجتماعی و نقش های سازمانی بر اینجانب وارد آورده و در مقام انتخاب همواره ترجیحم بر اولی بوده و می باشد، خواهشمندم بنده را از ادامه مسئولیت اداره کل روابط عمومی و بین الملل معاف فرمایید.

موافقت شهردار با استعفای مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری

محمد رضا کلائی، شهردار مشهد در موافقت با استعفای امیر اقتناعی آورده است، بی شک بسیاری از جوانان هم نسل ما برای پیشبرد امور و خدمت به مردم شهر دوست داشتنی مشهد از خود گذشتگی ها کرده اند که قطعا تاریخ این شهر شریف درباره آن به نیکی قضاوت خواهد کرد.

با درخواست جنابعالی موافقم گرچه انتظار دارم به عنوان مشاور در خدمت اهداف مدیریت شهری باشید، مجموعه روابط عمومی نشان داده است مشهد، قلب ایران است و این گواهی بر پایان ناپذیر بودن تلاش خستگی ناپذیر آنها خواهد بود.

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل

همچنین شهردار مشهد در حکمی سید مهدی حسینی را به سمت سرپرست سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد منصوب کرد. حسینی پیش از این به عنوان معاون اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشغول فعالیت بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی شهرداری مشهد تغییر مدیر روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری روابط عمومی و امور بین الملل شهردار کل روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 

به گزارش قدس خراسان، روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد توصیه‌های ایمنی را اعلام کرد.

حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید.

اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید.

تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.

همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید.

مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی می بایست پیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند.

از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنید.

در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد را شمارگیری کنید.

?سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در فضای مجازی

?لینک گپ?

? https://gap.im/Mashhad125

?لینک ایتا?

? https://eitaa.com/ravabet_125/214

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است