Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، سید علیرضا عظیمی پور در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد اظهار کرد:سهام مدیریتی شرکت فجر جهاد در ماه‌های گذشته به هلدینگ آتیه صبا منتقل شده است و انتقال آن در حال انجام تشریفات قانونی است که امیدوارم بزودی این پروسه به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تلاطماتی که در شرکت فجرجهاد وجود داشته هنوز انتظارات ما از این شرکت برآورده نشده است و نیاز است که بیشتر تلاش صورت بگیرد تا شرکت به سودهی مناسبی برسد البته تفاهم نامه‌های اخیر با شرکت پرسی گاز و نفت پاسارگاد اقدام مثبتی بود که باید ادامه یابد چرا که پایه‌های مستحکمی برای ادامه فعالیت شرکت است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تصریح کرد: شرکت فجر جهاد پتانسیل‌های خوبی در حوزه حمل و نقل داخلی دارد، ولی هنوز آنطور که شایسته است توانایی‌های خود را به نمایش نگذاشته است و این نیاز به پیگیری و تلاش بیشتر برای بالابردن بازدهی شرکت دارد.

وی با بیان اینکه در آتیه صبا سعی می‌کنیم تا از افراد متخصص هر حوزه برای هدایت شرکت‌ها استفاده کنیم؛ خاطرنشان کرد: برای هدایت شرکت فجر جهاد هم فردی انتخاب کرده ایم که کل رزومه اش در حوزه حمل و نقل بوده و تجربه زیادی در این حوزه دارا است و امیدوارم با حضور ایشان فجرجهاد به سوددهی و شرایط خوبی برسد.

عظیمی پور با اشاره به نظارت جدی به شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ تاکید کرد:نظارت و ساماندهی شرکت‌ها در هلدینگ آتیه صبا به صورت جدی در حال انجام است تا همه شرکت‌ها به سوددهی برسند چرا که سهامدار ما که صندوق بازنشستگی کشوری است دیگر از ما نمی‌پذیرد که شرکتی زیان ده باشد.

وی افزود: برنامه شرکت باید به گونه‌ای باشد که عملکرد این شرکت در سال آینده سود ده و بدون زیان باشد و در حوزه حمل و نقل به رتبه نخست برسد و بتواند نقش مهمی در حمل و نقل داخلی کشور ایفا کند.

طی این مراسم که با حضور اعضای هیت مدیره و مدیران شرکت فجرجهاد برگزار شد، سید هوشنگ، ولی زاده به عنوان مدیرعامل شرکت فجرجهاد معرفی شد و از خدمات فرزین سلطانی در طول مدت حضور در شرکت فجرجهاد تقدیر و قدردانی بعمل آمد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آتیه صبا صندوق بازنشستگی بندرعباس قیمت دلار قیمت سکه انتخابات 1400 واکسن کرونا سرمایه گذاری در بورس هلدینگ آتیه صبا شرکت فجرجهاد حمل و نقل فجر جهاد شرکت فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی

میرهاشم موسوی اظهار داشت: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تامین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بستر‌های شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روز‌های اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسید؟
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسیده است؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید
  • میانگین سن بازنشستگی در ایران به کمتر از ۴۰ سال رسید! | افزایش تقاضاهای کذب برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور