Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@09:13:14 GMT

درخواست جدایی ایسکو از رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۲۰۵۷

درخواست جدایی ایسکو از رئال مادرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، دوران حضور ایسکو در رئال مادرید به پایانش نزدیک می شود. این هافبک اهل مالاگا که رابطه اش با زین الدین زیدان فراز و نشیب هایی داشته، تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته و این را به اطلاع باشگاه نیز رسانده است. او قصد دارد همین زمستان رئال را قرضی یا قطعی ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

این خبر ابتدا توسط مارکا منتشر شد و سپس آاس نیز اعلام کرد که منابع نزدیک به ایسکو آن را تایید کرده اند. هدف ایسکو رفتن به تیمی است که در آن فیکس بازی کند تا شانس حضور در یورو 2021 را داشته باشد.

 

ایسکو تابستان 2013 با 30 میلیون یورو از مالاگا جذب شد و در طول فصول گذشته هرگز نتوانست خودش را به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب رئال تحمیل کند. او با هیچیک از مربیان رئال نتوانست تبدیل به بازیکنی بی جانشین شود و هرچند مقطعی زیر نظر زیدان توانست به ترکیب اصلی برسد اما تداوم لازم را نداشت.

 

ایسکو فصل 19-2018 توسط سانتی سولاری به نیمکت تبعید شد و بسیار کم به او فرصت بازی رسید ولی با بازگشت زیدان توانست شرایط بهتری پیدا کند اما لو رفتن مکالمه او با مودریچ و مارسلو در جریان ال کلاسیکو که از نیمکت نشینی و رفتار زیدان گلایه داشت، او را به درهای خروجی رئال نزدیک تر کرد.

 

اخیرا از اورتون به عنوان باشگاه خواهان ایسکو نام برده می شد ولی کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود این شایعات را رد کرد. پاسخ رئال به درخواست ایسکو مثبت بوده و باشگاه مادریدی حاضر است او را با رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو به فروش برساند.

 

لازم به ذکر است که قرارداد ایسکو با رئال تا 2022 اعتبار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ایسکو رئال مادرید زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)

بازدید 3 تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در دیدار رفت دو تیم به نتیجه مساوی 3 بر 3 رسیده بودند. رودریگو در دقیقه 12 تک گل رئال را زد و کوین دی بروینه در دقیقه 76 تک گل منچسترسیتی را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها