Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی پیرامون جدیدترین اقدامات دستگاه قضا برای خانواده آسیب دیده حادثه تخریب در بندرعباس، اظهار کرد: کارکنان شهرداری بندرعباس در این مورد حکم قضایی نداشته اند.

وی افزود: اولویت برخورد‌ها در دستگاه قضایی برخورد با دانه درشت‌ها و صاحبان قدرت است. در مواجهه با تخلفات مستضعفین و محرومین باید خیرخواهانه برخورد کنیم و این رویکرد دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: از زمانی که فیلم در فضای مجازی انتشار یافت بلافاصله ورود و موضوع را به صورت حضوری پیگیری کردیم و از دستگاه‌هایی که این اقدامات را انجام داده بودند توضیح خواستیم.

صالحی ادامه داد: پرونده قضایی تشکیل شد که در حال بررسی و تحقیقات است. پیگیری‌های لازم انجام شده و خانه‌ای برای این خانواده رهن شده که در آن ساکن شوند و هزینه درمان هم به صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان بندرعباس خانواده فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد

یحیی هاشمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگا مهر از صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب با شناسایی و مسدود کردن یک حلقه چاه غیر مجاز در یک واحد سنگ شکن در ابرکوه خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی، یک حلقه چاه غیرمجاز در یک واحد سنگ شکن در این شهرستان شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پر شد که این امر صرفه جویی سالانه ۲ هزار و ۵۲۰ متر مکعب آب را در پی داشت.

هاشمی‌نژاد با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار کرد: اداره منابع آب شهرستان ابرکوه با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

کد خبر 6084182

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی