Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@21:02:16 GMT

جعل ایمیل فدراسیون در پرونده ویلموتس تائید شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۲۰۸۵

جعل ایمیل فدراسیون در پرونده ویلموتس تائید شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از شکایت از فدراسیون فوتبال به فیفا، خواستار دریافت مطالباتش شد.

او در کمیته انضباطی فیفا پیروز شد و سپس فدراسیون فوتبال درخواست گراندز رای را کرد تا به دادگاه عالی ورزش شکایت کند.

در همین باره دلایل مختلفی منتشر شده که به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶،۷۵۰،۰۰۰ یورو از قرارداد ویلموتس باقی مانده است. این مقدار شامل موارد زیر می‌شود: ۲ پرداختی ۵۶۲،۵۰۰ از باقی مانده قرارداد سال اول. مبلغ ۲،۲۵۰،۰۰۰ از قرارداد سال دوم، مبلغ ۲،۲۵۰،۰۰۰ از قرارداد سال سوم و مبلغ ۱،۱۲۵،۰۰۰ از قرارداد سال چهارم.

۲) مبلغ ۱۰۰۰۰۰ یورویی که از سوی سرمربی (ویلموتس) به آن به عنوان تشویقی اشاره شده، نمی‌تواند در نظر گرفته شود، چون به صورت فرضی در نظر گرفته شده است.

۳) مبلغ ۶۱۲،۰۰۰ یورو از پیش پرداخت شده و از سوی سرمربی هم تایید شده است؛ بنابراین این مقدار باید از رقم اولیه کم شود. با این حساب مجموع بدهی ۶،۱۳۷،۵۰۰ می‌شود.

۴) به دلیل این که سرمربی نتوانسته است قرارداد جدید امضا کند و متحمل ضرر شده، ۵ درصد بهره به مقدار بدهی نهایی از روز ادعا که ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰ باشد، افزوده می‌شود.

۵) نهایتا به دلیل جعل ایمیل از سوی فدراسیون فوتبال ایران، قاضی تصمیم گرفته تا موارد گفته شده را برای بررسی به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند.

البته این یک صفحه از رای است که مهم‌ترین بخش آن به جعل ایمیل مربوط می‌شود. فیفا در بند ۵ آورده است، نهایتا به دلیل جعل ایمیل از سوی فدراسیون فوتبال ایران، قاضی تصمیم گرفته است تا موارد گفته شده را برای بررسی به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند.

منبع: الف

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قرارداد سال جعل ایمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!