Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان جدید ثبت درخواست متقاضیان نقل و انتقال رشته‌های تحصیلی گروه علوم پزشکی نیمسال اول ۱۴۰۰ - ۹۹ دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدیدالورود اعلام شد.

خبرگزاری میزان-  اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به اینکه ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری در برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی با تأخیر انجام خواهد شد زمان ثبت درخواست متقاضیان نقل و انتقال رشته‌های تحصیلی گروه علوم پزشکی نیمسال اول ۱۴۰۰ - ۹۹ دانشجویان شاهد و ایثارگر به تاریخ ۸ تا ۱۲ آذر سال جاری برای دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: ثبت درخواست متقاضیان پذیرفته شده در نیمسال اول سال تحصیلی جاری پس از ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی و دریافت شماره دانشجویی و از طریق مراجعه به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان‌پذیر خواهد بود.
این اطلاعیه تصریح کرده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضا‌های ارسال شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه و یا پس از پایان مهلت زمانی اعلام شده اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برگزاری کلاس آموزشی مجازی دارت جانبازان و ایثارگران

نخستین دوره کلاس‌های آموزش مجازی در خصوص قوانین و مقررات فنی رشته دارت در باشگاه ورزشی شهدای کارمند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین ۲۰۰۰ واحد مسکونی و ۱۰۰۰ شغل برای ایثارگران

نخستین دوره کلاس‌های آموزش مجازی رشته دارت به همت اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری انجمن دارت فدراسیون ورزش‌های همگانی و اداره کل امور هنری بنیاد با هدف ارتقا و توسعه این رشته در بین ایثارگران برگزار شد.

محتوای این آموزش پس از تدوین در قالب یک برنامه تصویری جهت دسترسی همگانی در پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار بارگذاری می‌شود و کلاس‌های آموزش مجازی در سایر رشته‌های ورزشی نیز به زودی در اختیار ایثارگران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور ایثارگران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنکور ایثارگران شاهد و ایثارگر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نقل از مفدا با بیان این خبر افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد