Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@02:04:37 GMT

کمبود روغن‌نباتی در بازار وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۳۴۱۳

کمبود روغن‌نباتی در بازار وجود ندارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «مهدی صادقی‌نیارکی»، در نشست با اعضای انجمن صنایع روغن‌نباتی با تاکید بر ضرورت تداوم تولید مناسب روغن مورد نیاز صنف و صنعت و خانوار، ضمن قدردانی از اقدامات دولت و انجمن صنفی روغن‌نباتی برای تامین نیاز بازار در ماه گذشته، خواستار اتخاذ تمهیداتی برای افزایش ذخایر مورد نیاز صنایع روغن‌نباتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع وزارت صنعت، ضرورت تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت که از مهمترین دغدغه‌های تولیدکنندگان این بخش است را مورد تاکید قرار داد.

وی، ضمن بررسی مهمترین چالش‌های پیش روی این صنعت، بر تسریع در تامین ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد: پیشنهادات این تشکل تخصصی برای تامین مواد اولیه و تامین ارز مورد نیاز برای واردات روغن خام مورد بررسی قرار گیرد.

در این نشست با تاکید بر ضرورت تامین مواد اولیه و اتخاذ تمهیداتی برای تامین ارز توسط بانک مرکزی، موضوعات مربوط به حمل و نقل مواد اولیه از بنادر جنوبی و راهکارهای لازم با رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور تسریع در انتقال مواد اولیه به واحدهای تولیدکننده روغن نباتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته مسوولان ستاد تنظیم بازار، طی روزهای اخیر ۱۴۰ هزار تن روغن مایع خوراکی و جامد بخش صنف و صنعت از محل ذخایر استراتژیک کشور تامین شده است.

همچنین با هماهنگی بانک مرکزی و گمرک جمهوری اسلامی ایران نزدیک به ۱۲۰ هزار تن از روغن بخش خصوصی نیز در حال ترخیص است که با انجام این اقدامات، طی یک ماه آینده کل مشکل روغن حل خواهد شد.

پربیننده ترین گل‌فروشی‌ها پرپر شدند فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟ کاهش ۲۵هزار تومانی قیمت گوشت قرمز ماسک‌های چینی ۶۰۰تومانی گوشت هم ارزان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روغن نباتی کمبود روغن روغن خام روغن آفتابگردان روغن آفتاب سهام عدالت روغن نباتی مواد اولیه مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس

فرانسه راهکار جدیدی برای کمبود پلیس در راستای تامین امنیت المپیک پاریس در نظر گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از لوموند؛ مقامات فرانسه در نظر دارند برای تامین امنیت المپیک و با توجه به کمبود پلیس، نیروهای شرکت‌های خصوصی امنیتی را به خدمت بگیرند.

هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول

به گفته این منبع؛ کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس از کمبود نیروهای پلیس برای تضمین برگزاری ایمن مسابقات خبر داد. یک گزینه جایگزین برای سازماندهی امنیت، مشارکت نیروهای امنیتی دیگر سازمان‌ها است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار