Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:14:13 GMT

۳۰۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در البرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۴۰۶۵

۳۰۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در البرز کشف شد

به گزارش ایرنا، سردار مهدی حاجیان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان البرز هنگام کنترل ورود و خروج خودروهای عبوری از جاده‌های ارتباطی، به یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از دقایقی در ورودی شهر محمدیه توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، تعداد ۳۰۲ دستگاه ماینر و پاور بیت کوین غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش دستگاه‌های کشف شده را برابر اظهار نظر کارشناسان، ۳۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 مأمور وظیفه شناس پلیس راه در قزوین رشوه را رد کرد

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه قزوین- همدان در حین انجام مأموریت خبر داد. 

سرهنگ حمزه شایان مهر گفت: در پی گزارش رسیده،یکی از مأموران وظیفه شناس پلیس راه هنگام انجام وظیفه و کنترل خودروهای عبوری در محور قزوین – همدان، یک دستگاه کامیون آمیکو را به علت داشتن بار اضافه و فاقد بارنامه بودن متوقف کرد.

وی افزود: با توقیف خودروی کامیون، راننده آن به منظور چشم پوشی و جلوگیری از اعمال قانون، مبلغ یک میلیون ریال به عنوان رشوه به وی پیشنهاد می‌کند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: مأمور وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورت جلسه و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

بی احتیاطی راننده کامیون ولوو عامل مرگ عابر پیاده شد

رییس پلیس راه استان از وقوع یک فقره سانحه منجر به فوت و کشته شدن یک نفر در محور بویین زهرا - قزوین خبر داد. 

سرهنگ فرهاد ذاکری منش گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محور بویین زهرا - قزوین بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ذاکری منش اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه کامیون ولوو با یک نفر عابر پیاده برخورد کرده که در این سانحه متاسفانه عابر به علت جراحات وارده فوت شده است.

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه، بی توجهی به جلو از سوی راننده کامیون ولوو گزارش شده است.

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه علت اصلی بیشتر تصادف بی توجهی به جلو است، به رانندگان توصیه کرد: همواره دقت و توجه کافی به جلو در هنگام رانندگی داشته باشند و از توجه بی مورد به محیط‌های اطراف در مسیرهای تردد خودداری نمایند. 

کشف ۲۰ کیلو تریاک در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی  استان از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در یک عملیات پلیسی خبر داد. 

سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محورهای شهرستان بوئین زهرا مطلع شدند که بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوئین زهرا با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و تشکیل تیم‌های عملیاتی، محورهای عبور احتمالی قاچاقچیان را تحت کنترل خود درآوردند.

سردار حاجیان تصریح کرد:با هوشیاری ماموران، خودرو قاچاقچیان در یکی از محورهای عبوری شهرستان بوئین زهرا شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در ورودی شهر بوئین زهرا متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۲۰ کیلو تریاک کشف کنند، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

راننده خودروی پراید سارق کابل از آب درآمد
 
 فرمانده انتظامی بویین زهرا از دستگیری سارق سیم و کابل در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسین رشید تبار گفت: ماموران پاسگاه انتظامی محمد آباد شهرستان بویین زهرا حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یکدستگاه خودروی سواری پراید مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از خودرو، آلات و ادوات سرقت سیم و کابل را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ رشید تبار ادامه داد: با انتقال سارق به مقر انتظامی و در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم به سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بویین زهرا اعتراف کرد و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه همکاری شهروندان با پلیس، زمینه ساز کاهش جرایم است، از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها مواد مخدر پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین تصادفات جاده ای ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر استان قزوین تصادفات جاده ای ارز دیجیتال مواد مخدر استان قزوین تصادفات جاده ای ارز دیجیتال اخبار کنکور پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قزوین فرمانده انتظامی شناس پلیس راه بوئین زهرا بویین زهرا وظیفه شناس یک دستگاه یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه کامیون باری از محور سگزآباد - بوئین زهرا بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: خودرو مورد نظر پس از مدتی تعقیب و مراقبت در ورودی شهر بوئین زهرا متوقف شده و در بازرسی از آن یک مخزن مخفی که به شیوه ماهرانه به منظور قاچاق سوخت تعبیه شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ نفر دستگیر و ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر در پوشش خانواده ۴ نفره

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر توسط یکی از افراد سابقه دار به شهرستان بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: متهم که با یک دستگاه سواری پراید به همراه همسر و ۲ فرزند خود به سمت بوئین زهرا در حال حرکت بود در ورودی شهر متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلنجین حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه وانت نیسان، حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲ تن چوب درخت گردو که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی و منابع طبیعی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد