Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پرسپولیس گفت بازی سختی مقابل صنعت نفت داشتیم و شرایط جوی وضعیت خوبی را فراهم نکرده بود.

وحید امیری، مهاجم پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، امیری در ابتدا اظهار داشت:

این برد را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا امروز بازی سنگینی بود و شرایط جوی وضعیت خوبی را برای ما فراهم نکرده بود. کیفیت زمین هم جالب نبود و چمن بلند بود.

وی افزود:

با وجود همه این سختی‌ها نباید کیفیت تیم نفت آبادان را نادیده بگیریم و خدارا شکر توانستیم سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم. 

هافبک پرسپولیس درباره عملکرد تیم داوری بازی گفت:

خودمان هم باید به داوران کمک کنیم زیرا فشار روی آنها خیلی زیاد است اما انتظار داریم همانگونه که خیلی مواقع ما آنها را درک می‌کنیم، داوران هم شرایط را درک کرده و قضاوت‌های بهتری داشته باشند.

امیری درباره ادامه یافتن رقابت‌های فوتبال با وجود شرایط کرونایی کشور توضیح داد:

به عنوان کسی که فوتبال بازی می‌کنیم و می‌دانیم رقابت های این رشته یکی از پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما است دوست داریم همچنان فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. مردم در خانه هستند و این سختی ها را تحمل می کنند و باید یک سرگرمی داشته باشند.

 

همچنین بخوانید:

پرسپولیس 1-0 صنعت نفت آبادان؛ بُرد بارانی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود موقعیت صنعت نفت آبادان در جدول که از 22 بازی قبلی خود فقط 16 امتیاز به دست آورده و در مکان پانزدهم جدول قرار دارد، اما به نظر نمی‌رسد سرخ‌ها برای پیروز بیرون آمدن از آبادان کار راحتی داشته باشند.

صنعت نفت بعد از تغییرات دوباره در کادر فنی خود و حضور فراز کمالوند در راس کادر فنی این تیم دست به کار بزرگی زد و در آبادان سپاهان پرستاره را مغلوب کرد اما هفته بعد از آن در اهواز مقابل استقلال خوزستان بازی شش امتیازی را باخت. با این حال صنعت نفت در همین مسابقه هم نمایش قابل قبولی ارائه داد و در شرایطی مغلوب گل دقیقه پایانی حریف شد که قبل از آن حداقل در سه یا چهار موقعیت عالی می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند.

با توجه به کیفیتی که صنعت نفت در بازی قبلی خود ارائه داده و البته میزبانی‌اش در آبادان به نظر می‌رسد پرسپولیس برای پیروزی در این دیدار کار بسیار دشواری خواهد داشت چرا که در شرایط کنونی از دست دادن امتیاز برای فراز و یارانش در حکم نزدیکتر شدن به سقوط خواهد بود.

نکته جالب اینکه صنعت نفت در تهران مقابل پرسپولیس یک امتیاز به دست آورد در حالی که چهار بازی قبلی خود مقابل سرخ‌ها را واگذار کرده بود. در عین حال این تیم طی پنج بازی اخیرش در لیگ تنها یک برد مقابل سپاهان داشته اما پرسپولیس چهار برد و یک تساوی به دست آورده است.

پرسپولیس در حال حاضر و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل بیش از سه برابر صنعت نفت امتیاز دارد اما روی کاغذ نیز در این مسابقه از پیش برنده نیست و به نظر می‌رسد مصاف با صنعت نفت از دو دیدارش قبلی با گل گهر و ملوان بالای جدولی برایش دشوارتر باشد.

پنج سال و نیم قبل فراز کمالوند و صنعت نفت در آبادان موفق به حذف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند. در آن سال تیم قدرتمند پرسپولیس با اقتدار قهرمان لیگ شد تا دوران طلایی پنج ساله این باشگاه آغاز شود اما فراز و بازیکنانش دست به کار بزرگی زدند و با حذف پرسپولیس در ضربات پنالتی خاطره تلخی برای پرسپولیس در آبادان رقم زدند.

از آن تیم البته تنها علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مانده و سیدجلال حسینی هم روی نیمکت حضور دارد اما پرسپولیس اگر مقابل کمالوند و تیم باانگیزه‌اش وا بدهد و امتیازی در آبادان جا بگذارد کار خودش را برای رقابت با استقلال سخت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • صدر را بگیر
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!