Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری ، هافبک پرسپولیس گفت : این برد را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. واقعا امروز بازی سنگینی بود و شرایط جوی وضعیت خوبی را برای ما فراهم نکرده بود. کیفیت زمین هم جالب نبود و چمن بلند بود. خدارا شکر توانستیم سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت:

این برد را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا امروز بازی سنگینی بود و شرایط جوی وضعیت خوبی را برای ما فراهم نکرده بود. کیفیت زمین هم جالب نبود و چمن بلند بود.

وی افزود:

با وجود همه این سختی‌ها نباید کیفیت تیم نفت آبادان را نادیده بگیریم و خدارا شکر توانستیم سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره عملکرد تیم داوری بازی گفت:

خودمان هم باید به داوران کمک کنیم زیرا فشار روی آنها خیلی زیاد است اما انتظار داریم همانگونه که خیلی مواقع ما آنها را درک می‌کنیم، داوران هم شرایط را درک کرده و قضاوت‌های بهتری داشته باشند.

امیری درباره ادامه یافتن رقابت‌های فوتبال با وجود شرایط کرونایی کشور توضیح داد:

به عنوان کسی که فوتبال بازی می‌کنیم و می‌دانیم رقابت های این رشته یکی از پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما است دوست داریم همچنان فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. مردم در خانه هستند و این سختی ها را تحمل می کنند و باید یک سرگرمی داشته باشند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس لیگ برتر وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها