Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه نقدی ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ناقضان محدودیت‌های کرونایی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، اسفنانی، در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر از رعایت شدن قابل قبول محدودیت‌های مشاغل که از امروز اول آذرماه اتخاذ شده است خبر داد و گفت: تخلف به ندرت دیده شد؛ ولی آنجایی که تخلف بود از مرحله تذکر گذشته و برای متخلفان قطعاً پرونده تشکیل  و به تخلف رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: تخلف ناقضان محدودیت‌های کرونایی مطابق ماده 17 قانون امور صنفی مورد رسیگی قرار می‌گیرد و متخلفان بر اساس این ماده قانونی مجازات می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات استان تهران در توضیح ماده 17 قانون امور صنفی گفت: در این ماده آمده است؛ واحدهای صنفی مکلف هستند قوانین و مقررات جاری کشور از جمله قوانین و مقررات صنفی، انتظامی، بهداشتی، ایمنی، حفاظت فنی، زیباسازی محیط کارگاه، دستورالعمل‌های مربوطه و نرخ‌گذاری کالا و خدمات را که از سوی مراجع قانونی ذیربط ابلاغ می‌شود رعایت و اجرا کنند.

وی تأکید کرد:‌ اگر کسی مقررات محدودیت‌های کرونایی را عمل نکند، مطابق ماده 68 همین قانون در مرحله اول 300 هزار تومان، در مرحله دوم 650 هزار تومان و در مرحله سوم یک میلیون و 500 هزار تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود.

گزارش/ کلاف سردرگم محدودیت‌‌های کرونایی/ جولان کرونا در سایه بی‌‌تدبیری مسئولان!چند ساعت تا آغاز محدودیت‌های دوهفته‌ای و ابهاماتی که همچنان پابرجاستوضعیت خبرنگاران در محدودیت‌های کرونایی به چه صورت است؟/ پاسخ به برخی ابهامات در ایام قرنطینه

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان تعزیرات حكومتی ویروس کرونا سازمان تعزیرات حكومتی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • حسینی محروم و جریمه شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد