Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@08:07:16 GMT

طارمی گل زد و پورتو برد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۵۲۳۳

طارمی گل زد و پورتو برد

به گزارش افکارنیوز،

در رقابت‌های جام حذفی فوتبال پرتغال، پورتو در خانه فابریل به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر با گل های مهاجم ایرانی مهدی طارمی و ماتینز پیروز شد.

در این بازی مهدی طارمی بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 51 به ثمر برساند.

دیگر گل پورتو در این بازی را تونی مارتینز در دقیقه 1+45 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتو با این پیروزی راهی مرحله بعد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پورتو مهاجم ایرانی مهدی طارمی مهدی طارمی مهدی طارمی پورتو مهاجم ایرانی گلزنی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی چهار ماه پس از فاصله گرفتن از ترکیب پورتو در تمام مسابقات داخلی و اروپایی، چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشت و مقابل ویتوریا گیمارش قرار گرفت که شب خاطره انگیزی برای او رقم خورد و با گلزنی همراه بود.

ستاره ایرانی پورتو چهار شب پس از اینکه در مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد و موفق به گلزنی شد و تیمش را از شکست نجات داد، در مسابقه نیمه‌نهایی جام حذفی با نظر سرخیو کونسیسائو از ابتدا به زمین رفت و در حالی که تیمش بازی رفت را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشته و البته در ثانیه‌های ابتدایی در بازی برگشت گل تساوی را خورده بود، امیدهای حریف‌شان را در همان نیمه اول از بین برد.

طارمی که در دیدار اخیرشان مقابل فامالیکائو موفق شد چهارمین گل فصل در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند و دوباره آمادگی بالای خود را نشان بدهد، در جدال حذفی برابر ویتوریا گیمارش برای رسیدن‌شان به فینال هم دوندگی زیادی در خط حمله داشت و بی‌تاب برای گلزنی بود که پسرِ سرمربی او را در این راه کمک کرد.

ستاره ایرانی پورتو در شبی که دوباره مورد اعتماد کونسیسائو قرار گرفته بود، در دقیقه 23 با خطای پنالتی روی فرانسیسکو کونسیسائو، توپ را در محوطه جریمه گیمارش برداشت و روی نقطه پنالتی کاشت تا گلزنی کند و نتیجه این بازی را با تساوی یک بر یک تغییر بدهد.

طارمی که پنالتی به دست آمده از پسر سرمربی را تحویل گرفته بود، در دقیقه 26 با ضربه مطمئن تبدیل به گل کرد و تیمش را در مجموع دو بازی پیش انداخت تا امیدهایشان برای صعود به فینال بیشتر شود و دوباره صدای تشویق خود را در ورزشگاه دو دراگائو بشنود.

ستاره ایرانی پورتو پنج دقیقه پس از گلزنی موقعیت‌سازی کرد و نزدیک بود پاس گل هم بدهد که دخالت بازیکنان ویتوریا گیمارش فقط یک کرنر را نصیب آنها کرد.

فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 روی یک کار تیمی و یک- دو با ژوآئو ماریو موفق شد گل دوم را بزند تا روحیه بالاتری برای نیمه دوم بگیرند و در دقیقه 75 هم با گلزنی په‌په برزیلی صعودشان را قطعی کنند.

پورتو در شبی که طارمی را 85 دقیقه در ترکیب داشت، به پیروزی 3 بر یک و برتری چهار بر یک در مجموع دو مسابقه مقابل ویتوریا گیمارش رسید تا فینالیست جام حذفی و حریف اسپورتینگ لیسبون، صدرنشین لیگ برتر پرتغال شود.

ویدئو: 330259

ستاره ایرانی پورتو که پیش از این در فصل 24-2023 موفق به گلزنی در لیگ برتر و لیگ‌کاپ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا شده بود، در دیدار برابر ویتوریا گیمارش در اولین بازی خود در جام حذفی هم توانست این کار را انجام بدهد تا در همه رقابت‌ها گلزنی کرده باشد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!