Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید در دو بازی اخیر لالیگا تنها یک امتیاز کسب کرده و حالا با 9 بازی و 17 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
به گزارش آریا، ویارئال تیم دوم جدول رقابت های لالیگا میزبان رئال مادرید، مدافع عنوان قهرماین بود که در نهایت جدال دو تیم بار دیگر با تساوی به پایان رسید تا تغییری در جایگاه دو تیم موقتاً ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه `2 رئال مادرید خیلی زود به گل رسید؛ تونی کروس منطقه بازی را به خوبی برای کارواخال عوض کرد و ارسال این بازیکن با ضربه سر شیرجه ای خوب ماریانو وارد دروازه ویارئال شد.
دقیقه `20 ضربه سر خطرناک پارخو از بالای دروزاه رئال مادرید به بیرون رفت. دقیقه `32 کارواخال باز هم نفوذ خوبی انجام داد اما ارسال خوبی نداشت و این موقعیت از دست رفت. ویارئال بازی خوبی ارائه نکرد و نتوانست فشار چندانی روی میهمان وارد کند تا در نهایت رئال مادرید به خوبی از تک گل خود مراقبت کرده و نیمه اول را برنده به رختکن برود.
دقیقه `57 روی اشتباه فاحش تونی کروس، جرارد مورنو در داخل محوطه صاحب موقعیت تک به تک شد اما ضربه نه چندان خوب این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه `65 زیدان دست به دو تعویض همزمان زد و ایسکو و وینیسیوس به جای اودگارد و هازارد وارد میدان شدند. در دقیقه `69 ارسال زمینی توپ از سمت چپ با ضربه سرکش و محکم اما بی دقت پارخو همراه شد تا توپ با اختلاف از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون برود. دقیقه `73 ضربه فنی لوکاس وازکز از پشت محوطه با برخورد به پای پائو تورس با اختلاف کم از کنار دروازه به کرنر رفت.
دقیقه `76 خطای پنالتی که تیبو کورتوا مرتکب شد و جرارد مورنو پشت ضربه قرار گرفت و با ضربه ای مطمئن دروازه رئال مادرید را باز کرد و حساب کار 1-1 مساوی شد. در دقیقه `83 مارکو آسنسیو به جای ماریانو دیاز وارد میدان شد. فشار رئال مادرید در دقایق باقی مانده حاصلی نداشت تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. در دو بازی اخیر بازیکنان رئال مادرید 4 پنالتی به حریفان تقدیم کرده اند!

- وردربرمن که اجازه حضور بازیکنانش در اردوهای ملی را نداد، از نظر بدنی نسبت به بایرن مونیخ مزیت داشت و توانست پس از 19 بازی متوالی از بایرن مونیخ امتیاز بگیرد. بایرن مونیخ مقابل وردربرمن غیبت هافبک های کلیدی اش را حس کرد و سیستم 1-4-1-4 برای پیروزی مقابل وردربرمن جوابگو نبود. مانوئل نویر با یک دبل سیو دیدنی در نیمه اول، نقش مهمی در تک امتیاز خانگی بایرن مونیخ داشت. با وجود این تساوی، بایرن مونیخ همچنان صدرنشین بوندسلیگا است. مصدومیت لوکاس هرناندز در اوایل نیمه دوم، خبر بدی برای بایرن مونیخ بود و لئون گورتسکا به جای او وارد بازی شد.
بایرن مونیخ 0-1 وردربرمن؛ ماکسیمیلیان اگشتاین 45`: سارجنت، مهاجم وردربرمن پس از ورود به محوطه جریمه یک پاس کات بک برای اگشتاین فرستاد و او با یک ضربه بغل پا، دروازه نویر را باز کرد.
بایرن مونیخ 1-1 وردربرمن؛ کینگزلی کومان 62`: سانتر بلند گورتسکا با ضربه سر کینگزلی کومان وارد دروازه وردربرمن شد.

- چلسی در یک بازی کاملاً برتر موفق شد با دو گل از سد نیوکاسل عبور کند تا در آغاز هفته نهم لیگ برتر انگلیس طعم حضور در صدر جدول مسابقات را بچشد. چلسی در روزی که مدافعین نیوکاسل بارها دچار اشتباه شدند با درخشش تیمو ورنر موفق شد با دو گل از سد میزبان خود نیوکاسل عبور کند و با یک بازی بیشتر صدرنشین شود. نکته مثبت این دیدار کلین شیت مجدد شاگردان فرانک لمپارد بود.
نیوکاسل 0-1 چلسی | فدریکو فرناندز (10): ارسال میسون مانت به داخل محوطه جریمه با اشتباه فدریکو فرناندز به یک گل به خودی تبدیل شد.
نیوکاسل 0-2 چلسی | تامی آبراهام (65): حرکت انفرادی تیمو ورنر از زمین خودی و حمل توپ بیش از 40 متر و عبور از چند بازیکن نیوکاسل با پاس در عمق و تک به تک کردن تامی آبراهام همراه شد تا این بازیکن ملی پوش با یک بغل پا گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید ویارئال بایرن مونیخ وردربرمن چلسی بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال به یک روند منفی عجیب خود پایان داد

طرفداری | در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در حالی که بازی رفت در خانه آرسنال نتیجه تساوی 2-2 را کسب کرد، در آلیانتس آرنا موفق شد با تک گل یوسوا کیمیش مقابل توپچی‌ها به پیروزی برسد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

با این حال، این برد بایرن مونیخ منجر به قطع یک روند منفی عجیب برای آن‌ها شد. پیروزی باواریایی‌ها مقابل آرسنال در آلیانتس آرنا، اولین پیروزی آن‌ها در استادیوم خانگی‌شان در مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان اروپا از سال 2016 تاکنون بوده است. در آن سال نیز بایرن مونیخ موفق شد در خانه خود 1-0 از سد بنفیکا بگذرد.

2017: بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید 2018: بایرن مونیخ 0-0 سویا 2019: حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی 2020: برگزاری متمرکز بازی‌ها در پرتغال به دلیل شیوع ویروس کرونا 2021: بایرن مونیخ 2-3 پاری سن ژرمن 2022: بایرن مونیخ 1-1 ویارئال 2023: بایرن مونیخ 1-1 منچسترسیتی

گفتنی است بایرن مونیخ پس از گذر از سد آرسنال، اکنون در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف رئال مادرید برود. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی