Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: با بارش بیش از ۳۰ سانتی متر برف در ارتفاعات و گردنه‌ها راه ارتباطی ۲۲ روستای این شهرستان بسته شده است.

او افزود: راه ارتباطی ۱۵ روستا در دهستان موگویی بخش مرکزی و هفت روستای بخش بازفت شهرستان بر اثر شدت بارش برف مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پیش بینی بارش برف و وقوع کولاک در چهارمحال و بختیاری

زمانپور اضافه کرد: هم اینک بارش شدید برف و باران و کولاک در ارتفاعات و گردنه‌های شهرستان ادامه دارد و بنا بر پیش‌بینی هواشناسی این بارش‌ها تا بعداز ظهر یکشنبه ادامه دارد.

او ادامه داد: بارش سامانه فعال در شهرستان کوهرنگ تاکنون هشت سانتیمتر برف در ایستگاه چلگرد و بیش از ۳۰ سانتیمتر برف در ارتفاعات به همراه داشته است.

زمانپور گفت: بارش باران نیز تاکنون ۸۶ میلیمتر گزارش شده که در مجموع بارش‌های سال آبی این شهرستان از اول مهر تاکنون را به ۱۳۱ میلیمتر افزایش داده است.

او از کُند شدن تردد در محور‌های ارتباطی شهرستان به ویژه گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری شهرستان خبر داد و افزود: تردد در این محور‌ها اگر چه همچنان برقرار است، اما تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه ارتباطی شهرستان شهرکرد دهستان موگویی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم

 ریگی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سرباز گفت: بر اثر طغیان کم سابقه رود خانه سرباز و حجم بسیار بالای آب رودخانه، حد فاصل روستای صابر آباد و روستای پیردان قسمتی از جاده ترانزیت چابهار ایرانشهر زیر آب رفت و تردد تا اطلاع ثانویه قطع میباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان