Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@05:31:18 GMT

درخواست رئیسی از سوپرمارکت ها

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۵۷۴۵

درخواست رئیسی از سوپرمارکت ها

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا رئیسی، شنبه شب در برنامه تیتر امشب شبکه خبر ، در ارتباط با آثار تعطیلی‌های دو هفته‌ای در کشور، گفت: آنچه این روزها بیشتر نگران کننده شده است، انتقال خانوادگی این بیماری است.

علیرضا رئیسی با عنوان این مطلب که روز اول رعایت پروتکل‌ها در کشور جای تقدیر و تشکر از مردم دارد، افزود: آنچه از گزارش‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ما رسیده است، رعایت پروتکل‌ها خیلی خوب بوده است و امیدواریم همین طور ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی گفت: یکی از موضوعات مصوب در ستاد ملی مبارزه با کرونا، ممنوعیت تردد در ساعت ۲۱ تا ۴ صبح بود که نهایی شد.

وی از راه اندازی سیستم هوشمند برای جلوگیری از ورود افراد بیمار به محل‌های پر تجمع خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم از ورود افراد مبتلا به کرونا به اماکن شلوغ و پر رفت و آمد، زیارتگاه‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی و…، جلوگیری شود.

رئیسی با عنوان این مطلب که در وضعیت بحرانی بیماری قرار داریم، گفت: در شرایطی هستیم که ایجاد محدودیت‌ها، اختیاری نیست.

وی ادامه داد: مثلاً برخی مشاغل که در شب همچنان فعال هستند مثل سوپرمارکت‌ها و…، بهتر است همان ساعت ۲۱ ببندند، زیرا این شرایط برای دو هفته است و همه باید همکاری کنیم.

رئیسی با اشاره به ثمرات ایجاد محدودیت‌ها، گفت: برای ۴۳ شهر در پنج آبان محدودیت ایجاد کردیم که ۴۰ شهر سیر نزولی بیماری را طی می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که ایجاد محدودیت‌ها، آثار خوبی بر جای می‌گذارد که همگی باید رعایت کنیم.

وی با عنوان این مطلب که بالغ بر ۵۳ میلیون جمعیت در ۱۶۰ شهر سکونت دارند، افزود: ۱۰ درصد افراد مبتلا مسئول ابتلای ۸۰ درصد جمعیت کشور هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه خبر علیرضا رئیسی کرونا شبکه خبر برنامه تیتر امشب علیرضا رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران انتظامی و پلیس راهور این فرماندهی طی یک ماه گذشته ۱۱۶ دستگاه خودروی تغییر وضعیت و بدون پلاک و مخدوش و همچنین رانندگی در حالت غیر عادی را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند و همچنین ۴۵۸ خودور به دلیل آلودگی صوتی و صدای نابهنجار، شیشه دودی و پلاک مخدوش اعمال قانون شدند.

وی افزود: بیشتر تخلفات صورت گرفته خودرو‌های شوتی و دارای تغییر وضعیت مربوط به حمل سوخت قاچاق، حمل غیر مجاز سرنشین و تصادفات و فرار از صحنه تصادف بودند که قطعا با به خطر افتادن جان همگان و ایجاد حادثه همراه هستند و توقیف این خودرو‌ها با هدف جلوگیری از اینگونه مسائل با توجه به مطالبه خود شهروندان به صورت جدی در دستور کار تیم‌های گشت انتظامی و پلیس راهور نیز خواهد بود.

فرمانده انتظامی بم با بیان اینکه رانندگی در حالت غیر عادی که منجر به تصادفات ناگوار و مجروحیت و فوت تعدادی از افراد در سطح شهرستان شده است، تاکید کرد: برای کاهش این اتفاقات ناگوار و پیشگیری از ایجاد مزاحمت این رانندگان، خودروی آنها به پارکینگ منتقل و با افراد خاطی نیز برابر قانون برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • این ۷ دسته دارو را بی‌رویه نخورید | داروخانه‌ها شبیه سوپرمارکت‌ها عمل می‌کنند
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟
  • بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود
  • درد قفسه سینه را جدی بگیرید
  • ایجاد 31 هزار اشتغال به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد