Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به شایعات در خصوص آینده کریستیانو رونالدو پایان داد.

فابیو پاراتیچی به این سوال که آیا کریستیانو رونالدو در تابستان امسال از یوونتوس جدا خواهد شد، پاسخ داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از DAZN، مدیر ورزشی بیانکونری گفت:

می توانم در خصوص آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس به شما اطمینان بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه زیادی به شایعات نقل و انتقالات نمی کنیم، چون هر روز اخبار زیادی منتشر می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کردیان صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرستان بروجن، با اشاره به مشکلات ورزشی آن شهر گفت: با توجه به اینکه شهر بروجن موفق به کسب مدال برنز ورزش همگانی در سطح کشور شد مقرر گردید مبلغ ۸ میلیون ریال در پروژه مشترک پیاده راه سلامت سیاسرد فی ما بین شهرداری بروجن و اداره کل ورزش و جوانان هزینه و اجرایی شود که متأسفانه عدم انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون همگانی اقدامی مؤثری از طرف مقابل صورت نپذیرفت.

وی افزود: عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی از طریق فدراسیون همگانی به هیأت‌ها و عدم برگزاری همایش کشوری پیاده روی در شهر بروجن موجب نارضایتی‌های مردمی شده که می‌طلبد با توجه به اینکه این شهر در سطح کشور دارای مدال می‌باشد بیش از بیش به آن توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر بروجن خاطر نشان کرد: عدم شفافیت و پاسخگویی اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت همگانی استانی در خصوص توزیع منابع مالی و تجهیزات ورزشی و عدم اجرای مصوبات دفتر نماینده شهرستان در خصوص اعتبارات ابهاماتی را برای مردم بدنبال داشته که می‌طلبد شفاف سازی شود.

وی افزود: با توجه به ورود گردشگران بسیار به منطقه گردشگری سیاحتی و تفریحی سیاسرد اجرای فاضلاب آن از ضروریات است همچنین بمنظور استقرار بندر خشک در شهرستان بروجن انتظار است کارشناسی شده و با در نظر گرفتن کلیه جوانب تصمیم گیری شود چرا که در سنوات گذشته با عدم تدبیر مناسب در خصوص جانمایی فرودگاه استان با بن بست روبرو شد

کد خبر 6084106

دیگر خبرها

  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد