Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:03:50 GMT

رونمایی از رایکا مدل ۹۹ در بابل

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۶۰۴۹

رونمایی از رایکا مدل ۹۹ در بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم رایکا بابل در هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۴۵ امروز یکشنبه ۲ آذر ماه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان تیم استقلال ملاثانی خواهد بود.

نادر دست نشان سرمربی باتجربه رایکا بابل در اولین تجربه رسمی نشستن روی نیمکت این تیم به یک پیروزی دلچسب خانگی مقابل تیم تازه وارد استقلال ملاثانی خوزستان می‌اندیشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابلی‌ها که در ابتدای فصل ۲۰ درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کرده اند حالا انگیزه‌های بسیار بالایی برای کسب پیروزی در نخستین دیدار خانگی خود دارند.

در آن سوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی که فصل گذشته پس از صعود از مرحله مقدماتی لیگ دو و حضور در مرحله پلی آف جواز صعود به لیگ یک را به دست آورد با هدف ایجاد شگفتی عازم بابل شد.

از نکات قابل تامل این دیدار عدم حضور هواداران پرشور تیم رایکا به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در نخستین دیدار خانگی این تیم است که هر چند از حضور فیزیکی در ورزشگاه محروم هستند، اما مثل همیشه حمایت‌های قلبی آن‌ها همراه با تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

رایکایی‌ها که پیش فصل پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته اند، چند هفته‌ای بیشتر فرصت تمرین را با دست نشان نداشته اند.

کنار گذاشتن علی نظرمحمدی از سمت سرمربیگری و جواب رد به بازیکنان مورد نظر این مربی گیلانی به دلیل عدم رضایت مدیران باشگاه از سویی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه رایکا تا فاصله ۴ روز به آغاز هفته اول لیگ و مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار، فرصت کمی را برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان باقی گذاشت.

در هر حال تیم رایکا که فصل گذشته با زحمت بسیار و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات متعدد مالی و مدیریتی در لیگ ماندگار شد، امسال به دنبال حضوری قدرتمند و دفاع از اعتبار فوتبال مازندران است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال رایکا بابل فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کردو بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی یک هکتار از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت