Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@19:18:14 GMT

«محمد نادری» با شکل و شمایلی متفاوت/ عکس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۶۱۵۶

«محمد نادری» با شکل و شمایلی متفاوت/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

محمد نادری با انتشار این عکس نوشت: عکس تزئینی است. 

این جمله را اول بار وقتی نوجوان بودم و تازه داشتم کم کَمَک روزنامه خوان می شدم در یکی از صفحات روزنامه همشهری دیدم. کارکردش مال وقتی بود که عکسی که دقیقا مربوط به موضوعِ مقاله یا گزارش باشد، پیدا نشده و یا بنا به ملاحظاتی عکس دیگری را جای آن چاپ کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی فقط قرار است نیاز زیبایی شناسانه صفحه بند روزنامه تامین شود.

زندگی واقعی هم همینطور است. خیلی آدمها هستند که تزیینی اند. انگار ارتباطی با محتوای ما ندارند. تنها هستند تا ویترین مان را کامل کنند. مثل لباسی می مانند که زیباست ولی گرمت نمی کند.‌ این البته خود امری است که دو سویه دارد، ما هم خودمان گاه تنها به عنصر تزیینی شخص دیگری تقلیل پیدا می کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر ایرانی محمد نادری عکس بازیگران بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عربستان به پاکستان می‌رود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه پاکستان، بن فرحان را در این سفر ۲ روزه رسمی هیئتی متشکل از وزرای کشاورزی، صنعت و معدن، معاون وزیر سرمایه‌گذاری و مقامات ارشد وزارت نیرو و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی همراهی می‌کنند.

وزیر خارجه عربستان قرار است با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، وزیر خارجه، فرمانده ارتش پاکستان و همچنین رئیس شورای ویژه تسهیل سرمایه‌گذاری SIFC دیدار کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: این سفر اساساً برای تسریع و پیگیری توافقات اخیر میان محمد شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دیدار اخیر آنان در مکه مکرمه در راستای تقویت همکاری‌های اقتصادی دوجانبه انجام می‌شود.

منابع خبری در پاکستان گزارش دادند که یکی دیگر از اهداف سفر وزیر خارجه سعودی فراهم کردن مقدمات سفر آتی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به پاکستان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • گور جمعی در محوطه بیمارستان شفا+فیلم
  • در پی وقوع سیل حداقل ۱۲ نفر کشته و ۵ نفر مفقود شدند
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره خطر نفوذی ها؛ چه کسانی از سفر سردار زاهدی باخبر بودند؟ عامل خیانت را پیدا کنید / به سازنده اس۳۰۰ و اس۴۰۰ اعتماد نکنید
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی در باره خطر نفوذی ها؛چه کسانی از سفر سردار زاهدی با خبر بودند؟ عامل خیانت را پیدا کنید / به سازنده اس۳۰۰واس۴۰۰اعتماد نکنید
  • قلعه نادری قشم در معرض نابودی/ میراث فرهنگی کجاست!+ عکس
  • وزیر خارجه عربستان به پاکستان می‌رود
  • (ویدئو) معاینه دو توله ببر سوماترایی نادری که در باغ وحش به دنیا آمدند