Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور بیک وردی رئیس هیات فوتبال استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به بیانیه منتشر شده از طرف باشگاه گل ریحان البرز مبنی بر عدم شرکت در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال گفت:  پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات انجام دادیم و  بر اساس هماهنگی با مدیران باشگاه، گل ریحان در رقابت های لیک دسته یک فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگ زاده با اشاره به محرومیت پیش آمده برای گل ریحان هم گفت: بنا به آرای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالات برای این تیم بسته شده بود و همین امر مشکلات زیادی را برای باشگاه ایجاد کرده بود اما مشکل این تیم برای شرکت در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور برطرف شد.

بیک وردی گفت: عصر یکشنبه دوم آذرماه گل ریحانی ها در نخستین دیدار خود در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد و اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار از سوی هیات فوتبال استان البرز  انجام شده است.

پیش از این باشگاه گل ریحان البرز با انتشار بیانیه‌ای از حضور در لیگ دسته اول انصراف داد.

در بیانیه آمده باشگاه گل ریحان آمده است:

«سرمایه داری در فوتبال و ورود بخش خصوصی به این رشته پرطرفدار ورزشی آن را از یک فعالیت رقابتی خارج و تبدیل به صنعتی درآمدزا کرده است. اما با وجود این شیوه از مدیریت فوتبال در دنیای حرفه‌ای، این رشته پرطرفدار در ایران هنوز در قید و بندهای حمایت دولتی است و حیات آن بدون تغذیه از بودجه دولتی و حمایت سازمان‌ها امکان پذیر نیست.

باشگاه گل ریحان البرز در چند سال گذشته به پیروی از فوتبال حرفه‌ای دنیا به دنبال شکستن انحصار دولت و سازمان‌های دولتی بر این رشته ورزشی بود. اما با وجود تمام فعالیت‌های این باشگاه، اتفاقاتی در مسیر رشد تیم قرار گرفت که نه تنها محرکی برای سوق دادن آن به سمت لیگ برتر نبود بلکه به مانعی برای فعالیت آن در فصل جدید لیگ آزادگان تبدیل شده است.

مانعی که از کارشکنی برخی نهادهای ورزشی استان سرچشمه می‌گیرد و با گرو کشی برخی افراد خاص در حال تکمیل است. این کارشکنی در مسیر توسعه فوتبالی گل ریحان البرز نه تنها یکی از استان‌های پرجمعیت کشور را از سهمیه لیگ برتر در آینده محروم می‌کند بلکه مسوولان تیم را وادار کرد تا علیرغم میل باطنی تصمیمی متفاوت اتخاذ کنند. تصمیمی که مورد تایید مسوولان باشگاه گل ریحان البرز است.

تصمیم تمامی مسئولان گل ریحان البرز در روزهای منتهی به آغاز لیگ آزادگان انصراف رسمی از حضور در این لیگ است. این تصمیم به آن خاطر است که تیم به طعمه برخی از افراد سودجو و کسانی که به دنبال گروکشی هستند، تبدیل نشود.»

تغییرات مدیریتی و کادر فنی در فصل گذشته روند رو به رشد گل ریحان را متوقف کرد و این تیم را در حالی که یکی از مدعیان جدی در نیم فصل اول رقابت ها بود از کورس رقابت باز گذاشت. تغییرات مکرر سرمربی در یک ماه گذشته هم نشان می‌دهد که حاشیه ها هنوز درون تیم وجود دارد و با این حاشیه مردم استان نباید انتظار حضور نماینده ای شایسته و مدعی را در لیگ داشته باشند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: گل ریحان البرز لیگ دسته یک فوتیال باشگاه گل ریحان البرز لیگ دسته رقابت ها دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال هلند امروز نامه‌ای به آدرس ‏باشگاه ویتس آرنهم ارسال کرد که به معنای پایان حضور این تیم در ‏لیگ اردیویسه است و حتی ممکن است موجودیت این باشگاه ‏تاریخی را به خطر بیندازد. ‏

فدراسیون فوتبال هلند باشگاه ویتس آرنهم را با کسر 18 امتیاز ‏مجازات کرد. علت این مجازات این است که باشگاه نتوانسته ‏معیارهای اعلام شده از طرف کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ‏هلند را برآورده کند. این حکم رسما به معنای سقوط ویتس آرنهم به ‏دسته پایین‌تر است. سقوط به دسته پایین‌تر برای ویتس بعد از 35 ‏سال!‏

ویتس آرنهم هفته گذشته اعلام کرد با وجود مشکلات بزرگ مالی ‏انتظار می‌رود که بتواند این فصل را به پایان برساند. بیانیه ویتس در ‏حالی صادر شده بود که رسانه‌های هلندی مدعی بودند این احتمال ‏وجود دارد که ویتس در هفته‌های پایانی فصل اعلام ورشکستگی کند. ‏

ویتس البته در قعر جدول اردیویسه حضور داشت ولی همچنان بارقه‌ ‏کوچکی از امید را مقابل خود می‌دید. اما با حکم امروز و کسر 18 ‏امتیاز این باشگاه از این پس دسته‌دومی به حساب می‌آید. ویتس تا ‏پیش از این مجازات 17 امتیازی بود و حالا در جدول رسمی لیگ هلند ‏مقابل اسم این تیم امتیاز منفی یک درج شده است. ‏

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟