Web Analytics Made Easy - Statcounter

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز شنبه در پیامی توئتیری نوشت: بسیاری از تحلیل‌گران می‌گویند که عادی‌سازی اوضاع پیرامون برجام نیازمند بررسی برنامه موشکی و رفتار منطقه‌ای ایران است؛ این اشتباه است.

«میخائیل اولیانوف» در این باره ادامه داد: سنجیده نیست که پرونده هسته‌ای را با باقی مسائلی قاطی کنیم که تنها شانس حل شدن‌شان از طریق بستر منطقه‌ای گسترده‌تری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران تا کنون بارها تأکید کرده است که موضوع توانمندی های بومی ایران در خصوص دفاع موشکی خود هرگز قابل مذاکره نیست.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: برجام مسکو برجام اولیانوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مسکو از طرف‌های درگیر در منطقه

وزارت امور خارجه روسیه در پی پاسخ مشروع ایران به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کرده و از طرفین خواست خویشتن‌داری کنند.

به گزارش ایسنا، در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی که در آن نقاطی از اراضی اشغالی در پاسخ به اقدام متجاوزانه‌اش علیه کنسولگری ایران مورد حمله موشکی و پهپادی ایران قرار گرفت، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما نسبت به بروز یک نقطه تنش خطرناک دیگر در منطقه ابراز نگرانی می‌کنیم و خواستار خویشتن‌داری هستیم.

در این بیانیه آمده است: مسکو خواستار خویشتنداری طرف‌های درگیر در خاورمیانه است تا از تشدید تنش در منطقه خودداری شود. ما نهایت نگرانی خود را در مورد تشدید خطرناک اوضاع در منطقه ابراز می کنیم. بارها هشدار داده‌ایم که حل‌وفصل نکردن بحران‌های متعدد در خاورمیانه، به ویژه در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل که اغلب با اقدامات تحریک‌آمیز غیرمسئولانه دامن زده می‌شود، منجر به افزایش تنش خواهد شد.

مسکو همچنین گفت: ما از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم که خویشتن داری نشان بدهند. امیدواریم کشورهای منطقه مشکلات موجود را از طریق ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک حل کنند. ما مشارکت سازنده بازیگران بین المللی را در این امر مهم می‌دانیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد امروز در بیانیه‌ای درباره این حمله اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • تحلیل متفاوت اولیانوف از پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • درخواست مسکو از طرف‌های درگیر در منطقه