Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهدگفت: فعالیت تاکسی تلفنی‌ها در سطح مشهد در دو هفته محدودیت‌های کرونایی از محدودیت‌های خاصی تبعیت می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌الله کاظمی با اشاره به آغاز اعمال محدویت برای فعالیت مشاغل، تردد خودروها و... از دیروز  و نحوه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: در رابطه با نحوه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری طی 48 تا 72 ساعت آینده تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق تصمیمات گرفته شده ناوگان تاکسیرانی همچنان فعال خواهد بود و در صورت نیاز به تاکسی‌های شیفت شب افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکسی تلفنی‌ها و خودروهای فعال در تاکسی‌های اینترنتی برای تردد از ساعت 21 تا 4 صبح نیازمند دریافت مجوز از تاکسیرانی هستند، گفت: برای دریافت مجوز سازمان صمت باید لیست خودروهای فعال در تاکسی‌های اینترنتی را به تاکسیرانی جهت ثبت در سیستم و صدور مجوز ارائه دهد.

کاظمی تصریح کرد: سازمان‌ها و اداراتی که کارکنان آنها باید از ساعت 21 تا 4 صبح در محل کار حضور داشته باشند ابتدا باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کارکنان آنها قبل و بعد از این ساعت برای حضور و یا خارج شدن از محل کار در شهر تردد داشته باشند و در غیر این صورت لیست خودروها باید به فرمانداری ارائه شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: ارائه این لیست به منزله آزاد بودن تردد جهت فعالیت‌های غیر ضروری نخواهد بود و در صورت تردد غیرضروری از سوی پلیس راهور جریمه خواهند شد.

وی افزود: 110دوربین ثبت تخلف شهرداری مشهد با هماهنگی پلیس راهور نسبت به ثبت تردد خودروها در ساعت غیر مجاز اقدام خواهند کرد و 450 دوربین نظارتی نیز در حال آماده شدن جهت ثبت پلاک خودروهای متخلف هستند.

معاون شهردار مشهدمقدس اضافه کرد: پس از ثبت پلاک در مرحله اول از طریق پیامک برای مالکان خودروهای متخلف پیام اخطار ارسال می‌شود.

کاظمی با شاره به اینکه 15 خودرو گشت شهرداری مشهد برای نظارت بر رعایت محدودیت تردد خودروها به پلیس راهور کمک خواهند کرد، گفت: برای اطلاع شهروندان از محدودیت‌های در نظر گرفته شده این محدودیت‌ها از طریق تابلوهای الکترونیک و تلویزیون‌های شهری اکران خواهند شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی شهرداری مشهد محدودیت ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد کلان خبرگزاری صدا و سیما، آقای سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: تاکنون حدود ۳۵۰ هزار نفر از دارندگان مجوز‌های کاغذی شناسه یکتا گرفته اند.
آقای سیاح گفت:حدود ۳ میلیون مجوز صنفی در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۱۰ درصد شناسه یکتا گرفته اند.
رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار افزود: بر اساس قانون اگر فعال اقتصادی شناسه کد یکتا را دریافت نکند هیچ خدمتی از سوی بانک‌ها به فرد ارائه نمی‌شود و تمامی امکانات آب، برق وگاز قطع می‌شود و با اجرای این طرح بسیاری از کسبه‌هایی که پیش از این تخلف می‌کردند دیگر امکان فعالیت ندارند و با درگاه ملی مجوز‌ها به راحتی می‌توانند مجوز دریافت کرده وشناسه کد یکتا بگیرند.
دبیرکل اتاق اصناف کشورهم گفت: دارندگان مجوز‌های صنفی با ۳ روش میتوانند شناسه یکتا بگیرند.
آقای بنا نژاد گفت: دارندگان مجوز‌های کاغذی از طریق درج ۳ اطلاعات خاص واحد صنفی خود شامل شناسه صنفی؛ کد ملی و شماره تلفن همراهی که به نام واحد صنفی ثبت شده میتوانند کد شناسه یکتا بگیرند.
قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از سال ۱۴۰۱ تصویب و اجرا شد که هدفش افزایش مشارکت مردم و بخش‌های خصوصی در اقتصاد است.
بر اساس قانون دو سال پس از اجرای این قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید با مراجعه به درگاه ملی کد شناسه یکتا دریافت کنند.

فروزان حسن پور خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند
  • هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس
  • هوای مشهد از «پاک» به «سالم» تغییر کرد
  • چرا ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند؟
  • ساعات کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند + جزئیات
  • دلایل تعیین ١٥ خرداد به عنوان نقطه شروع تغییر ساعات کاری
  • موعد پرداخت جریمه‌های رانندگی تغییر کند/پیشنهاد صدور مجوز سالانه تردد به شرط پرداخت جریمه‌ها