Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش هشمهری آنلاین، در این بازی  برونو فرناندز در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی تنها گل بازی را به ثمر رساند تا یک پیروزی دیگر برای این تیم به ثبت برسد. البته ضربه اول فرناندز توسط سم جانستون دروازه با میهمان مهار شد اما داور به دلیل اینکه دروازه بان حریف در لحظه زدن ضربه جلوتر از خط بود، تصمیم به تکرار آن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی دوم را برونو فرناندز با مهارت خاصی به سمت چپ دروازه فرستاد و این بار توپش از خط گذشت تا تعداد گل هایش را در این فصل به عدد ۶ برساند. فرناندز در این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد .منچستر اکنون از هشت بازی ۱۳ امتیاز کسب کرده و در رتبه نهم جدول جای دارد.

در حساسترین بازی روز شنبه تیم تاتنهام میزبان منچسترسیتی بود که این بازی با برتری ۲ بر صفر میزبان  لندنی به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا "سون هیونگ مین" ستاره کره‌ای تیم تاتنهام در دقیقه ۵ دروازه تیم مهمان را باز کرد و در ادامه نیز "جیووانی لو سلسو " در دقیقه ۶۵ گل دوم را برای شاگردان "ژوزه مورینیو" به ثمر رساند.

تاتنهام با این پیروزی از ۹ بازی صاحب ۲۰ امتیاز شد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد. منچسترسیتی هم با ۱۲ امتیاز از ۸ بازی در رتبه دهم باقی ماند.

کد خبر 566810 برچسب‌ها فوتبال - لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایتد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

به گزارش "ورزش سه"، آینده اریک تن‌هاخ در الدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در حال حاضر نام‌های متعددی پیرامون باشگاه مطرح شده است.

زیدان ۵۱ ساله رؤیای مدیران منچستر یونایتد به‌خصوص سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه است. با این حال، افرادی مانند گرت ساوتگیت، گراهام پاتر و توماس توخل نیز برای این نقش پیشنهاد شده‌اند.

یورک ۵۲ ساله معتقد است که مرد فرانسوی می‌تواند منچستر یونایتد را به رقابت برای قهرمانی لیگ برتر و جام‌های دیگر برگرداند.
مهاجم سابق یونایتد همچنین مدعی شد که نامزدهای دیگر در پست مربی‌گری شیاطین سرخ ناموفق خواهند بود.

او گفت: «فعلا فکر نمی‌کنم که زیدان به منچستر یونایتد نزدیک باشد، اما او آنها را به جایی که به آن تعلق دارند برمی‌گرداند. با آمدن زیدان به باشگاه این باور به وجود خواهد آمد که یونایتد دوباره می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

نام‌های زیادی را حول باشگاه شنیده‌ام، اما به‌نظر من مربی‌گری باشگاه بزرگی مانند یونایتد کار بسیار دشواری است و همه نامزدها به‌جز زیدان، در صورت قبول مربی‌گری یونایتد، زنده زنده خورده خواهند شد!»

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم