Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین لرزه ای در لامرد-اشکنان امروز دوم آذر در ساعت 07:43 به وقوع پیوست.

به گزارش برنا؛   زمین لرزه ای در لامرد-اشکنان امروز دوم آذر در ساعت  07:43 به وقوع پیوست.

بر اساس گزارش دانشگاه شیراز  زمین لرزه به بزرگی  4.4 ریشتری رخ داده است.

 اعزام تیم های ارزیاب به محل اعزام شده اند.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین لرزه لامرد اشکنان زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو

مدیرعامل جوان شرکت تولید و پخش لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.

 ساعت ۱۷ بعداظهر روز ۲۸ فرودین ماه خبر قتل خونین مرد جوانی به فورت‌های پلیسی اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۴۱ کوهک به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در طبقه پانزدهم برج ۲۰ طبقه واقع در محله کوهک جسد مرد جوانی را مشاهده میکنند که غرق در خون روی زمین افتاده و به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل بر اثر اصابت ۳۷ ضربه چاقو در ساعت ۹ صبح یعنی ۷ ساعت قبل از کشف جسد به قتل رسیده بود.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی اعلام شد تا وی به همراه کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی برای کشف زوایای این قتل خونین وارد عمل شوند.

با ورود بازپرس به محل جنایت تحقیقات اولیه از افراد حاضر در برج کوهک که از همکاران مقتول بودند آغاز شد یکی از این افراد به بازپرس گفت: آقای رحیمی مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ لوازم بهداشتی آرایشی بود به تنهایی در این برج زندگی میکرد و همیشه راس ساعت ۹ به شرکت می‌آمد، وقتی ساعت از ۱۲ ظهر عبور کرد با او تماس گرفتیم ولی پاسخگو نبود تا ساعت ۱۶ به صورت مستمر با گوشی همراه و تلفن منزلشان تماس گرفتیم، اما وقتی مطمئن شدیم جواب زنگ‌های تماس را نمیدهد نگران شدیم.

او در ادامه گفت: سرایدار شرکت کلید منزل مدیر را داشت با چند نفر به منزلش رفتیم ابتدا زنگ در ورودی را زدیم بازهم جوابگو نبودند برای همین با کلید در را باز کردیم و به طبقه ۱۵ رفتیم، کلید را که بر در ورودی واحد انداختیم و چرخاندیم و در باز شد با جسد غرق در خون او مواجه شدیم و با پلیس تماس گرفتیم.

یکی دیگر از شاهدین حاضر در محل جنایت در پاسخ به سوال بازپرس در خصوص مشاهده خصومت متوفی با فرد خاصی از طرف همکاران گفت: چند وقتی بود که با یکی از دوستانش به نام رضا بر سر مبلغی پول باهم اختلاف داشتند، اما اینکه در این جنایت نقشی داشته اند یا خیر را نمی‌دانم!

همین سرنخ کافی بود تا بازپرس شفیعی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و بازبینی دوربین‌های مداربسته برج کوهک و شناسایی عامل یا عاملین این قتل را در دستور کار کارآکاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دهد.

کارآکاهان زبده پلیس آگاهی با دستور بازپرس تحقیقات خود را آغاز و در همان ساعت اولیه بر اساس مشاهده دوربین محل جنایت متوجه حضور یک موتورسوار روبروی در اصلی برج می‌شوند که بعد از چند دقیقه وارد ساختمان شده و بعد از نیم ساعت با فرد دیگری از برج خارج و سوار بر موتور متواری میشوند

راکب موتور شناسایی و سریعا توسط ماموران پلیس بازداشت شد، این اولین اقدام فنی پلیسی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در خصوص پرونده قتل برج کوهک بود، متهم در همان لحظات اولیه بازجویی به معاونت در قتل مرد جوان مدیر عامل اعتراف کرد.

متهم به بازپرس گفت: کیوان (مقتول) با رضا (قاتل فراری) از دوستان قدیمی بودند و چند وقتی بود بر سر یک میلیارد تومن باهم اختلاف پیدا کرده بودند، رضا مدتی بود که با من زندگی میکرد و هر بار بعد از اینکه از دفتر کیوان به خانه برمیگشت با عصبانیت فریاد میزد که کیوان قصد دادن پول مرا ندارد من آخر یا او را میکشم یا خودم را!

پسر جوان در ادامه گفت: روز جنایت هم از من خواست تا او را به در خانه کیوان برسانم تا مجددا با او صحبت کند، با موتور به محل زندگی کیوان رفتیم، رضا پیاده شد و بعد از نیم ساعت از من خاست به طبقه ۱۵ برم! وفتی وارد خانه شدم جسد کیوان خون آلود روی زمین افتاده بود چاقو در دستان رضا بود! وقتی از او پرسیدم چرا کیوان را کشتی گفت قصد برگرداندن پولم را نداشت منم او را کشتم!

من از ترس پا به فرار گذاشتم که رضا هم به دنبالم امد و سوار موتور شدیم و از محل فرار کردیم. رضا بعد از اینکه به خانه امد سریع چند دست لباس در ساکش گذاشت بدون اینکه به من بگوید کجا میرود از خانه خارج شد! اما من متوجه شدم که او پاسپورتش را هم برداشت.

همین موضوع باعث شد تا کاراگاهان اداره دهم پلیس اکاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، رد زنی خط تلفن، و‌گرفتن نیابت سرانجام در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل فراری را در یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و دستگیر کنند.

بنابر گفته بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرلی امور جنایی، قاتل ظهر روز ۳۰ فرودین برای انجام تحقیقات و بازجویی تحویل پلیس آگاهی تهران شد.

تحقیقات در خصوص پرونده قتل خونین برج کوهک ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو
  • بهاباد امروز لرزید