Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فغفوری روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت حال حاضر گسترش بیماری کرونا نتیجه کم کاری و عدم توجه جدی در بین تمامی آحاد جامعه بوده و به منظور جلوگیری از وخیم شدن اوضاع اجتماعی و اقتصادی باید خود را ملزم به رعایت تمامی پروتکل ها و بخشنامه های صادره از سوی وزارت بهداشت کنیم.

وی یادآور شد: اگرچه به جهت قرار گرفتن در شرایط تحریمی و اوضاع نامطلوب اقتصادی فشار سنگینی بر فعالان بازار و صنوف وارد می شود اما به جهت لزوم جلوگیری از انتقال سریع ویروس کرونا لازم است که تمامی دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغفوری با اشاره به ابلاغ بخشنامه جدید در خصوص تعطیلی اصناف گروه ۲ ، سه و چهار طی ۲ هفته آتی گفت: اگرچه این تعطیلی فشارهای اقتصادی صنوف را تشدید می کند اما به یقین با رعایت دقیق این بخشنامه از سوی صنوف تضمینی را برای سپری کردن روزهای نسبتا آرام در زمستان به دست خواهیم آورد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: حفظ سلامت جامعه مهمترین مولفه فعالیت اجتماعی و اقتصادی است و همه ما در هر جایگاه و فعالیتی ملزم به حرکت در مسیر تداوم آن هستیم.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات اصناف زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات اصناف زنجان وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات اصناف زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود